Cum se vinde luxul online

Postat la 20 octombrie 2009 49 afişări

Debutul a fost primit cu ridicari de sprancene, dar vanzarea online a luxului a devenit, in timpul crizei, solutia care poate face diferenta pe o piata subminata de scaderea puterii de cumparare.

Comertul online, odinioara un subiect tabu in industria luxului, a devenit in vreme de criza poate metoda cea mai eficienta de impulsionare a vanzarilor. Oamenii din domeniu au acceptat in cele din urma ca internetul poate scoate din amortire chiar si un brand exclusivist. Cel mai nou intrat in grupul caselor de lux care isi vand produsele online este Fabergé, simbolul opulentei si al extravagantei rusesti, casa care a facut istorie datorita oualor pretioase.

"Credeti ca in conditiile de acum ar fi fost cineva dispus sa imi acorde un cec in alb?", se intreba retoric in presa internationala Mark Dunhill, CEO al Fabergé, referindu-se la schimbarea de macaz a casei. "Alternativa ar fi fost sa asteptam zece ani pentru a construi o retea de reprezentante pe masura si apoi sa tinem pumnii stransi si sa speram la profit."

Fabergé, o adevarata legenda pe piata bijuteriilor, a carei imagine este legata de povestea romantata si tragica a dinastiei Romanov, a decis in aceasta toamna ca modul cel mai rapid de a ajunge la profit este comertul online. Site-ul va functiona in paralel cu boutique-ul din Geneva, principala interfata clasica cu clientul. Casa a lucrat impreuna cu IBM pentru a dezvolta un soft ce va permite clientilor sa analizeze in detaliu fiecare piesa. Printre caracteristicile urmarite va fi un zoom mai puternic decat lupa unui bijutier, care mareste de 10 ori, sau montari video de inalta definitie.

Vizitatorii vor avea posibilitatea sa comunice, la orice ora din zi si din noapte, cu unul dintre cei 24 de ore de experti in vanzari ai site-ului, care vorbesc 12 limbi straine si care ii pot consilia la telefon, prin e-mail sau pe chat. Ideea este simpla - clientul examineaza bijuteriile pe ecranul calculatorului si apoi discuta cu vanzatorul. La cerere, clientii pot fi vizitati la domiciliu de un consilier in vanzari.

Paginatie:

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
arta si societate,
lifestyle,
Fabergé,
lux,
vanzari,
site
/arta-si-societate/lifestyle/cum-se-vinde-luxul-online-4999033
4999033
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.