Este unul dintre cei mai puternici antreprenori din industria auto, iar totul a început din pasiunea pentru perfecţiunea pe patru roţi
Michael Schmidt a fost printre primii oameni de afaceri români care au pariat pe dezvoltarea pieţei auto locale. Mai ales a pieţei de maşini de lux. Şi totul a început simplu, din pasiunea pentru perfecţiunea pe patru roţi.
Era anul 1994 când omul de afaceri a mizat pe BMW, o marcă auto care fascina şi atunci şi continuă să fascineze şi astăzi. Povestea sa şi relaţia cu maşinile a pornit însă mult mai devreme, încă din anii studenţiei, când se afla în Germania, patria-mamă pentru multe dintre cele mai cunoscute branduri din industria auto.
„Încă din studenţie am luat contact cu lumea automobilistică, fiind la facultate în München, oraşul în care era fabricat BMW. Pot spune ca de acolo a pornit“, povesteşte Michael Schmidt.
Totuşi, nu toată povestea sa se leagă de cea mai puternică economie europeană şi de brandurile auto „made in Germany“. Primul automobil condus de către cel care este astăzi preşedintele Automobile Bavaria a fost o Dacia 1300L (L-ul provenea de la „lux“), poate cea mai cunoscută maşină produsă vreodată în România. Totuşi, primul automobil achiziţionat a fost un VW Käfer (Beetle), cumpărat în studenţie cu 800 de mărci germane. Michael Schmidt a emigrat în Germania în 1981 şi a revenit în ţară după Revoluţie, unde a pus bazele unuia dintre cei mai mari jucători din industria auto locală.
Citiţi continuarea pe www.da.zf.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro