Opulenta sau clasa intai?
Fie ca noua clasa intai va oferi spatiu dublu pentru fiecare pasager, terminale speciale de tip lounge in loc de sali de asteptare, asistenti personali sau meni-uri personalizate concepute de un chef, companii ca Singapore Airlines, Emirates Airline sau Lufthansa sunt hotarate sa duca serviciile oferite de la nivelul "super" la "ultra-premium". Lufthansa are deja in plan sa investeasca 137 de milioane de dolari pentru amenajarea in toate tarile a lounge-urilor de asteptare. Spatiul mai mare pentru fiecare pasager se traduce in mai putine locuri, deci mai putine persoane la bord. Emirates ofera deja fiecarui client de la clasa intai propriul mini-apartament de zbor, adica un spatiu separat de exterior prin usi glisante, in care se pot organiza in liniste mese sau intalniri de afaceri. In conditiile in care private jet-urile reprezinta o reala concurenta pentru operatorii aerieni de lux, previziunile pentru acestia din urma sunt neclare. O parte vor disparea, in timp ce restul vor gasi modalitati de a duce luxul dincolo de hotarele actuale.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro