Opulenta sau clasa intai?

Postat la 28 mai 2007 13 afişări

Operatorii aerieni din toata lumea pregatesc un nou concept de first class, aproape sinonim cu extravaganta, care va duce la disparitia sau reinventarea clasei premium traditionale.

Fie ca noua clasa intai va oferi spatiu dublu pentru fiecare pasager, terminale speciale de tip lounge in loc de sali de asteptare, asistenti personali sau meni-uri personalizate concepute de un chef, companii ca Singapore Airlines, Emirates Airline sau Lufthansa sunt hotarate sa duca serviciile oferite de la nivelul "super" la "ultra-premium". Lufthansa are deja in plan sa investeasca 137 de milioane de dolari pentru amenajarea in toate tarile a lounge-urilor de asteptare. Spatiul mai mare pentru fiecare pasager se traduce in mai putine locuri, deci mai putine persoane la bord. Emirates ofera deja fiecarui client de la clasa intai propriul mini-apartament de zbor, adica un spatiu separat de exterior prin usi glisante, in care se pot organiza in liniste mese sau intalniri de afaceri. In conditiile in care private jet-urile reprezinta o reala concurenta pentru operatorii aerieni de lux, previziunile pentru acestia din urma sunt neclare. O parte vor disparea, in timp ce restul vor gasi modalitati de a duce luxul dincolo de hotarele actuale.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Opulenta,
sau,
clasa,
intai?
/arta-si-societate/lifestyle/opulenta-sau-clasa-intai-4073795
4073795
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.