Switch pe casual
Adrian Puiu a parasit industria cosmeticelor pentru a intra in domeniul comertului cu accesorii premium si a renuntat la costumul impecabil pentru un look mult mai casual si lejer.
"Indiferent daca este luni sau vineri, in general sunt imbracat casual. Stilul pe care l-am adoptat acum este datorat si faptului ca la nivelul la care se afla firma in prezent, pentru ca suntem o companie mica spre medie, sunt foarte implicat in partea de operational care imi consuma mult timp. Mai sunt insa si zile in care imi place sa ma imbrac la costum, fara vreun motiv anume."
Lucreaza in domeniul fashion, dar nu face cumparaturi din pasiune, ci este mai degraba un cumparator rational. Desi face shopping si in Romania, atunci cand intervine o nevoie imediata, Puiu spune ca, in fiecare vacanta, exista o parte rezervata pentru shopping. La mine concediile sunt foarte importante din cauza familiei. Avem doi copii mici (de aici numele de 'Puiu si fiii' al firmei care detine franciza Furla, n.r.), astfel ca la noi concediile sunt planificate din timp si in momentul in care mergem in vacanta avem grija sa existe o zi pentru cumparaturi. Nu sunt un tip care sa faca extravagante vestimentare, am trecut de acea etapa."
Omul de afaceri spune ca poarta in general jeans sau pantaloni din catifea reiata, iar pata de culoare este inclusa in partea "superioara" a vestimentatiei. "Imi place sa port bluze mai colorate, in sezonul asta sunt in tendinte nuantele de roz, violet, portocaliu, chiar si galben, daca te avantajeaza. Incerc sa fiu in ton cu tendintele, dar am anumite lucruri in care ma simt bine si le port indiferent de cromatica sezonului."
Adrian Puiu, care detine si magazinul multibrand Catwalk, spune ca asociaza cumparaturile cu experienta unui anumit oras sau a unei vacante reusite. "Cateodata cele mai bune cumparaturi nu inseamna neaparat deal-ul in sine, ci sunt produse pe care le asociez cu sejurul respectiv. De exemplu la Bologna am facut cumparaturi bune pentru ca am petrecut foarte frumos sau la M?nchen mi-au placut cumparaturile facute in timpul unei excursii pentru concertul lui George Michael."
Cat despre branduri, spune ca nu este interesat neaparat de semnatura designerului, cat de aspectul hainelor. "La incaltaminte apreciez pantofii clasici, comozi, cred ca Fratelli Rossetti si Bally sunt printre numele cele mai elocvente pe acest segment si purtam produsele lor chiar inainte sa deschid magazinele. In ceea ce priveste incaltamintea sport, am avut experienta placuta cu Bruno Magli, Hugo Boss, iar la haine - Hugo Boss si chiar Springfield imi plac. Nu conteaza foarte mult brandul, se intampla ca un produs sa imi atraga privirea in vitrina si sa il cumpar." Povesteste ca, desi nu mai poarta foarte des costum, prefera creatiile Hugo Boss sau Armani. "Am cumparat costume chiar si de la H&M, le aleg in general in functie de croiala, pentru ca nu am o silueta care sa se incadreze in tiparele de acum, care sunt foarte slim si cambrate in talie. Cred ca ar trebui sa ma duc la custom-made." Managerul spune ca la cumparaturi ii place sa mearga singur. "In vacante merg in general cu sotia la cumparaturi si pana la un moment dat imi place sa intru cu ea in magazine si sa imi dau cu parerea. Dar de multe ori merg singur, pentru ca ma concentrez mai usor, iar decizia de a cumpara o iau foarte repede."
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro