O nouă tehnică de vânzare: etalarea de opere de artă în magazine
Nu mai e suficient să ai produse de calitate ca să atragi clienţii, trebuie să le oferi şi o experienţă memorabilă care să-i facă să revină şi să nu prefere să dea comenzi online, consideră unele magazine de lux, care au ajuns la concluzia că pot oferi această experienţă cu ajutorul artei, scrie New York Times.
Magazinul din Marina Bay Sands din Singapore al companiei Louis Vuitton, spre exemplu, îi întâmpină pe cei care-i trec pragul cu o sculptură suspendată realizată de artistul britanic Richard Deacon, ce pare că pluteşte în spaţiul destinat ei. La rândul său, Material Good, un magazin de ceasuri şi bijuterii din New York, se mândreşte cu lucrările semnate Damien Hirst sau Andy Warhol.
Casa producătoare de bijuterii Stephen Webster a considerat că operă de artă poate fi şi o lebădă împăiată care pare că zboară, instalând-o în magazinul său din cartierul Mayfair din Londra, unde, susţine compania, atrage atenţia clienţilor, care pun întrebări despre ea şi devin mai interesaţi de produsele expuse.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro