Idei de afaceri: Arta negocierii în imobiliare
Dacă software-ul sau alte produse se pot cumpăra cu reducere atunci când se strâng destul de mulţi doritori, de ce nu s-ar putea cumpăra la fel şi proprietăţile imobiliare?
Această întrebare şi-au pus-o, se pare, un număr de agenţii imobiliare din Marea Britanie ce-şi oferă serviciile clienţilor dornici să investească într-o proprietate pe care s-o închirieze ca sursă suplimentară de venit, scrie The Telegraph.
Cum proprietăţile bune nu le sunt accesibile multora, aceste agenţii caută clienţi interesaţi de o anumită investiţie şi, când au adunat un număr suficient de mare, merg la vânzător, de regulă o bancă sau un dezvoltator, ca să negocieze o reducere. Strategia merge cel mai bine în zonele cu multe proprietăţi nevândute, dar permite şi intrarea în zone foarte bune şi scumpe.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro