Idei de afaceri: rezervare de bilete la restaurant
Un restaurant care merge bine nu are nevoie numai de bucătari talentaţi, ci şi de cât mai mulţi clienţi la toate orele. Aşa se face că anumite restaurante căutate din Statele Unite au introdus un sistem de rezervări pe bază de bilete, scrie The Wall Street Journal.
Este cazul restaurantului Volver din Philadelphia, primul de pe Coasta de Est care practică un astfel de sistem. Deschis în aprilie, restaurantul avea deja după două săptămâni o primă seară de sâmbătă complet rezervată. Clienţi sosiţi la ora 20 şi-au tipărit de acasă biletele descărcate de pe site-ul localului, cumpărate cu 175 de dolari, preţ mai mare decât cel plătit de clienţii care şi-au rezervat loc pentru ora 17.
Principiul de funcţionare e simplu: cei ce doresc să ia masa la un astfel de restaurant trebuie să intre pe site-ul localului, de unde să cumpere bilete pentru a se asigura că-i aşteaptă masa pregătită atunci când ajung la faţa locului. Preţurile biletelor variază în funcţie de ora când se ia masa, iar preţul se achită integral sau uneori se cere doar un avans.
Restaurantele care au introdus acest sistem consideră că este o idee foarte bună, deoarece, pe de o parte, s-a redus foarte mult numărul celor ce fac rezervare şi nu mai vin, iar pe de altă parte se poate calcula mai bine necesarul de mâncare la bucătărie.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro