Lux in ciberspatiu

Postat la 23 octombrie 2007 1 afişăre

Dupa ce a strambat din nas la vanzarile prin internet, industria luxului incepe sa fie foarte interesata de acest mediu, branduri ca Boucheron, Valentino, Burberry, Louis Vuitton si Giorgio Armani anuntand initiative in acest sens in ultimele luni.

 Marcile de lux se fereau in trecut de tot ceea ce le-ar fi putut aduce atingere imaginii atent cultivate de exclusivitate. Alte firme, ca Prada sau Versace, vindeau produse online, dar numai prin site-urile partenerilor lor traditionali, ca Neiman Marcus sau Bergdorf Goodman. Unele companii, cum ar fi producatorii de ceasuri Patek Philippe sau Rolex, refuza chiar si azi sa vanda pe internet. Motivul schimbarii de optica il reprezinta cresterea puternica a vanzarilor online, plus faptul ca experienta pozitiva a unor site-uri care s-au incumetat sa vanda produse de lux demonstreaza ca perceptia internetului ca loc pentru amatorii de chilipiruri si falsificatori nu mai este de actualitate. Ca o curiozitate, articolele vestimentare, considerate produsele cel mai greu de vandut online, sunt segmentul cu cea mai mare crestere.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
industria luxului,
branduri,
marci
/arta-si-societate/panorama/lux-in-ciberspatiu-967840
967840
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.