Moda necunoscutului
Motiv de laudă pentru posesoare şi de invidie pentru prietene şi cunoştinţe, genţile de lux, care nu de puţine ori sunt considerate investiţii bune, nu mai atrag pe toată lumea, existând o categorie de persoane care preferă să se orienteze în altă parte, scrie Wall Street Journal.
Acestea, care fac parte din rândul milenialilor sau al generaţiei de după ei, Z, nu consideră că luxul înseamnă exclusiv şi scump, preferând ceva mai discret, dar de bună calitate şi cu un preţ pe măsură. Genţile pe care le caută această categorie costă câteva sute de dolari şi vin de la branduri ca Luar Ana, Hereu, Simon Miller sau Chylak, care atrag şi vedete şi nu pot fi recunoscute după logo, ci mai degrabă după formă.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro