Moda necunoscutului

Autor: Loredana Frăţilă-Cristescu Postat la 17 ianuarie 2022 40 afişări

Moda necunoscutului

Motiv de laudă pentru posesoare şi de invidie pentru prietene şi cunoştinţe, genţile de lux, care nu de puţine ori sunt considerate investiţii bune, nu mai atrag pe toată lumea, existând o categorie de persoane care preferă să se orienteze în altă parte, scrie Wall Street Journal.

Acestea, care fac parte din rândul milenialilor sau al generaţiei de după ei, Z, nu consideră că luxul înseamnă exclusiv şi scump, preferând ceva mai discret, dar de bună calitate şi cu un preţ pe măsură. Genţile pe care le caută această categorie costă câteva sute de dolari şi vin de la branduri ca Luar Ana, Hereu, Simon Miller sau Chylak, care atrag şi vedete şi nu pot fi recunoscute după logo, ci mai degrabă după formă.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
ACCESORII,
moda,
branduri,
genti de lux

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.