Naftalina cu stil

Autor: Loredana Fratila-Cristescu Postat la 06 martie 2011 35 afişări

Specializarea magazinelor vintage sunt articolele vestimentare si accesoriile vechi, insa parfumul de epoca s-a potrivit de minune cu internetul, aliat de nadejde al comerciantilor de astfel de produse.

Magazinele vintage se bucura de avantajele comertului online, care le permite sa ajunga la o gama mai larga de clienti decat un magazin traditional dintr-o zona de oras. Istoria vanzarilor vintage online a inceput la finele anilor nouazeci, cand comerciantii din domeniu au descoperit eBay. Mai recent, dezvoltarea retelelor de socializare si a posibilitatii de a oferi asistenta online in timp real s-a dovedit benefica pentru magazinele vintage, care profita din plin de retele ca Facebook sau Twitter ori de platforme de blogging pentru a-si face cunoscute produsele.

Comerciantii vintage mai mici pot apela la site-uri stil eBay, dar specializate pe moda, cum ar fi Asos Marketplace, deschis recent de magazinul online britanic Asos.com, care le ofera si promovare prin intermediul blogului propriu, pe Twitter si in randul celor 450.000 de fani de pe Facebook.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
panorama,
comert,
moda,
vintage,
internet,
Asos,
eBay
/arta-si-societate/panorama/naftalina-cu-stil-8033144
8033144
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.