Naftalina cu stil
Specializarea magazinelor vintage sunt articolele vestimentare si accesoriile vechi, insa parfumul de epoca s-a potrivit de minune cu internetul, aliat de nadejde al comerciantilor de astfel de produse.
Magazinele vintage se bucura de avantajele comertului online, care le permite sa ajunga la o gama mai larga de clienti decat un magazin traditional dintr-o zona de oras. Istoria vanzarilor vintage online a inceput la finele anilor nouazeci, cand comerciantii din domeniu au descoperit eBay. Mai recent, dezvoltarea retelelor de socializare si a posibilitatii de a oferi asistenta online in timp real s-a dovedit benefica pentru magazinele vintage, care profita din plin de retele ca Facebook sau Twitter ori de platforme de blogging pentru a-si face cunoscute produsele.
Comerciantii vintage mai mici pot apela la site-uri stil eBay, dar specializate pe moda, cum ar fi Asos Marketplace, deschis recent de magazinul online britanic Asos.com, care le ofera si promovare prin intermediul blogului propriu, pe Twitter si in randul celor 450.000 de fani de pe Facebook.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro