Pe potriva clientei: cum funcţionează o croitorie în epoca Internetului
O tradiţie abandonată atunci când hainele de-a gata au devenit mai uşor şi mai ieftin de obţinut revine la modă: mersul la croitor.
În epoca internetului însă, clientele nu mai trebuie neapărat să se deplaseze, firme precum cea a creatoarei britanice de modă Megan Crosby, ori AK Threads (Marea Britanie) şi Maison Cléo (Franţa) oferind mai multe modele dintre care clientele pot alege ce doresc să li se confecţioneze, scrie The Guardian.
Clientele sunt învăţate cum să se măsoare corect, iar dacă articolele comandate nu le vin suficient de bine, pot solicita să li se facă modificări gratis. Un alt motiv pentru noua modă este faptul că astfel se aruncă mai puţine haine, protejând mediul.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro