100 Cele mai puternice femei din business. Alexandra Olaru, Legal & External Affairs Director, Vodafone România

Postat la 08 mai 2024 75 afişări

100 Cele mai puternice femei din business. Alexandra Olaru, Legal & External Affairs Director, Vodafone România

Cifra de afaceri (2022): 4,69 mld. lei

Număr mediu de angajaţi (2022): 2.970


Biografie:
Este membru al boardului Vodafone România din mai 2021, coordonând departamentul Legal & External Affairs. Are peste 27 de ani de experienţă în External Affairs, resurse umane şi comunicare - a fost membru al echipelor executive ale unor companii internaţionale din diverse industrii precum: Philip Morris România, McDonald's România, Unilever South Central Europe şi Nestlé România.


► Meseria şi aspiraţiile mele profesionale s-au regăsit întotdeauna în ecosistemul comunicare – relaţii guvernamentale – educaţie. Acum 20 de ani lucram pentru unul dintre cele mai dinamice sectoare, într-o perioadă care a fost foarte importantă pentru România, cea de preaderare la UE. La nivel personal şi profesional îmi doream să cresc şi să contribui la construcţia pe care compania o făcea în acel moment. Ca evoluţie profesională, mi-am propus să accept acele propuneri care să mă ajute să devin un profesionist mai bun, în domenii diverse.

 

► Am încercat să învăţ încontinuu – de la oamenii din companii sau de la cei cu care mă intersectez personal şi profesional, de la companii partenere, de la experienţa altor ţări sau a altor domenii. Am încercat să îmi aleg luptele şi să îmi dedic energia pentru a le câştiga. Am fost în competiţie cu mine. Şi am fost atentă să păstrez ceva ce am aflat despre mine într-un curs de comunicare cu unul dintre cei mai buni traineri globali din acel moment – că pentru un comunicator sunt un foarte bun ascultător. M-am adaptat ascultând. Cred că fără poveştile altora am fi foarte singuri.

► Sunt – şi suntem – nu numai martori, dar şi parte a unor schimbări radicale la nivel de societate. Tehnologia are o contribuţie importantă care face ca graniţe care păreau greu de trecut să devină mai fluide. Munca de acasă a devenit normalitate. Accesul la orice informaţie a devenit un drept. Eu am încredere că România, pe care o văd crescând şi în care mi-am clădit cariera, este ţara cu potenţialul cel mai mare din regiunea noastră. Am văzut asta în ultimii 20 de ani şi nădăjduiesc să o văd şi în următorii 20. România viitorilor 20 de ani este România celor care cred în ea.

Urmărește Business Magazin

0 seconds of 1 minute, 7 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:00
01:07
01:07
 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.

www.zf.ro
Impactul real al tarifelor preşedintelui Trump: La ce preţ ar putea ajunge un iPhone dacă tarifele rămân în picioare? Costurile urcă de până la 10 ori