like.NO.OTHER

Postat la 07 februarie 2006 1 afişăre

Noua strategie a Sony beneficiaza de o campanie de marketing fara precedent, de un miliard de euro in urmatorii trei ani.

Noua strategie a Sony beneficiaza de o campanie de marketing fara precedent, de un miliard de euro in urmatorii trei ani.

SLOGAN: Sloganul publicitar care va insoti produsele Sony in Europa va fi "like.no. other" ("ca nimeni altul"). Cei de la Sony spun ca un DVD player realizat de japonezi nu este un simplu DVD player daca poarta marca Sony. 

CONCEPT VECHI: Fuga dupa diferentiere   i-a determinat pe japonezi, in mod paradoxal, sa apeleze la un slogan pe care l-au folosit, intr-o forma sau alta, si alte companii.

CATEVA EXEMPLE: Este de notorietate astfel faptul ca inghetata Haagen-Dazs isi promoveaza ideea de exclusivitate prin sloganul "Made Like No Other". Lantul de magazine Bloomingdale’s are la randul sau un slogan similar - "Like No Other Store In The World".

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
like.NO.OTHER
/business-hi-tech/like-no-other-979489
979489
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.