like.NO.OTHER
Noua strategie a Sony beneficiaza de o campanie de marketing fara precedent, de un miliard de euro in urmatorii trei ani.
Noua strategie a Sony beneficiaza de o campanie de marketing fara precedent, de un miliard de euro in urmatorii trei ani.
SLOGAN: Sloganul publicitar care va insoti produsele Sony in Europa va fi "like.no. other" ("ca nimeni altul"). Cei de la Sony spun ca un DVD player realizat de japonezi nu este un simplu DVD player daca poarta marca Sony.
CONCEPT VECHI: Fuga dupa diferentiere i-a determinat pe japonezi, in mod paradoxal, sa apeleze la un slogan pe care l-au folosit, intr-o forma sau alta, si alte companii.
CATEVA EXEMPLE: Este de notorietate astfel faptul ca inghetata Haagen-Dazs isi promoveaza ideea de exclusivitate prin sloganul "Made Like No Other". Lantul de magazine Bloomingdales are la randul sau un slogan similar - "Like No Other Store In The World".
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro