Cumparaturi in grup

Postat la 16 iunie 2009 81 afişări

Un principiu al comertului pe internet sustine ca atunci cand pentru un produs exista cerere din partea unui numar mare de cumparatori, pretul lui scade. Cei de la Pretzometru.ro vor sa verifice acest principiu.

“Ideea crearii site-ului este destul de veche, de pe vremea cand ma ocupam de un site de licitatii, unde cautam constant solutii pentru a oferi variante cat mai bune de vanzare a produselor catre clienti”, spune Emilian Cristea, manager de proiect al Pretzometru.ro. “Incercam sa aducem conceptul de vanzare en-gros in retail”, rezuma Cristea, explicand ca prin intermediul site-ului se ofera la vanzare un produs al carui pret scade pe masura ce numarul cumparatorilor creste.

Acest concept de magazin cu cate un produs care colecteaza oferte de pret din ce in ce mai scazute nu este nou si functioneaza in alte cateva variante in internetul romanesc, insa Pretzometru.ro se diferentiaza de alte site-uri de acest gen prin faptul ca pretul scade in timp real, astfel incat cei ce isi manifesta intentia de cumparare inca de la inceput ajung ca la sfarsitul perioadei de inregistrare sa plateasca mai putin, potrivit lui Cristea. Reducerile variaza mult in functie de specificul fiecarui produs in parte (site-ul a inceput cu un automobil Honda Accord; alte produse avute in vedere sunt laptopuri sau alte electronice) si pot ajunge si la 30% din pretul normal de retail.

“Pretzometru.ro nu se implica in vanzarea efectiva a produselor, ci pune la dispozitia partenerilor sai o platforma de vanzare si de promovare”, afirma Cristea, precizand ca partenerii, adica firmele care isi ofera produsele, pot beneficia de pachete de promovare si de un numar garantat de potentiali clienti care sa le vizioneze oferta pe site. “Acesta este si modelul nostru de business: veniturile se bazeaza pe incasarile de la partenerii nostri, care achizitioneaza pachete de utilizare a platformei”. In prezent, site-ul are incheiate doua parteneriate, cu un dealer auto si un dealer de echipamente IT, iar pe viitor va mai incheia cel putin inca zece parteneriate cu alti posibili furnizori, conform lui Cristea.

 

Investitia initiala in dezvoltarea site-ului se ridica la aproximativ 15.000 de euro si include realizarea softului si investitia in echipamente. “Ne dorim ca in scurt timp sa atingem venituri de 5.000-10.000 de euro lunar si sa avem minim 1.000 de vizitatori zilnic, in conditiile in care la doar cateva saptamani de la lansare, Pretzometru.ro are cateva mii de vizitatori si cateva sute de utilizatori inscrisi”, a spus Emilian Cristea.

 

 

 

Urmărește Business Magazin

/business-hi-tech/site-ul-saptamanii/cumparaturi-in-grup-4559901
4559901
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.