Stii si castigi?
Important nu e sa castigi, ci sa participi. Daca sunteti de acord cu aceasta butada, nu veti fi dezamagiti de concursul de pe blufr.com
Important nu e sa castigi, ci sa participi. Daca sunteti de acord cu aceasta butada, nu veti fi dezamagiti de concursul de pe blufr.com
Pana acum cativa ani, concursurile de testare a culturii generale erau in voga la toate posturile TV, sub diverse forme. Astazi probabil ca foarte putini isi aduc aminte de gazda unor concursuri precum "Vrei sa fii miliardar?", "Lantul slabiciunilor" sau "Roata norocului".
De fapt, site-ul este un abil instrument de marketing. Este un serviciu derivat al site-ului answers.com, site unde utilizatorii pot pune intrebari carora le sunt furnizate raspunsuri din partea celorlalti. Din mai multe raspunsuri, cel ce a pus intrebarea este invitat sa aleaga raspunsul cel mai bun, iar cel care l-a oferit este recompensat. Iar site-ul blufr.com este facut cu enunturi ale raspunsurilor oferite pe Answers.com. Si atunci cand un jucator se afla in dilema si nu stie daca are in fata un enunt adevarat sau fals, cea mai buna varianta este sa caute acel raspuns pe Answers.com. Rezulta trafic dublu pentru proprietarii site-urilor si promovare simultana.
Instrument de marketing sau nu, cei ce vor sa-si testeze cunostintele nu vor gasi niciun neajuns pe site, cu exceptia faptului ca nu e nimic de castigat aici pentru cautatorii de recompense financiare sau de orice alta natura. Utilizatorilor care nu stapanesc suficient de bine limba engleza le va veni sigur mai greu sa se descurce. Totusi, cea mai noua aplicatie de pe site, numita "bluf-o-grams", permite introducerea propriilor intrebari-capcana, care pot fi in orice limba, intrebari ce apoi pot fi adresate printr-un link unei persoane anume. Si, evident, reciproca e valabila. Iar afirmatia de mai devreme cum ca nu se castiga nimic pe acest site a fost si ea oarecum un "bluf". Pentru ca recent a fost lansat un concurs pentru cele mai bune "bluf-o-grams" al carui premiu consta in platirea unui designer web care sa cosmetizeze blogul castigatorului.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro