8 ANI IN CAMPANII CONNEX

Postat la 10 martie 2006 2 afişări

Brandul Connex a fost construit cu tenacitate, inteligenta si multi bani, MobiFon intrand frecvent in topul celor mai mari spenderi din publicitatea romaneasca.

Brandul Connex a fost construit cu tenacitate, inteligenta si multi bani, MobiFon intrand frecvent in topul celor mai mari spenderi din publicitatea romaneasca.

1997: "CONNEX. LUMEA E A TA"
Este dezvoltata prima identitate Connex. Numele, logo-ul si sloganul au fost create de agentia de publicitate Ammirati Puris Lintas (actualmente Lowe & Partners).

1998: IMBRACAMINTEA MYX
Connex lanseaza brandul de imbracaminte MyX, fiind singura companie de telecomunicatii din lume care abordeaza acest tip de business. Numele si logoul My X au fost create de agentia Scala G. Walter Thompson. Mai tarziu, campania va fi preluata de agentia Headvertising. 

1999: "VIITORUL SUNA BINE"
Are loc prima schimbare in identitatea brandului. Se renunta la liniutele orizontale din logo si la culoarea albastra. Logo-ul si noua identitate au fost create de agentia de publicitate D’Arcy.

2000: ANUL XNET
Connex renunta la afacerea MyX, dar pastreaza marca pentru serviciile de telefonie si lanseaza Xnet, un serviciu care oferea acces gratuit nelimitat la Internet oricarui abonat al serviciilor de telefonie mobila. Lansarea a provocat reactii vehemente din partea furnizorilor de Internet care taxau serviciul.

2001: "INDRAZNESTE"
O noua campanie de imagine Connex, semnata de agentia D’Arcy. Logo-ul si sloganul raman neschimbate. 

2003: "TU FACI VIITORUL"
Sloganul este noul concept de brand al companiei. Campania - realizata de D’Arcy - este precedata de un teasing "Tu la ce visezi?". Se lanseaza situl tufaciviitorul.ro. Tot in 2003, MobiFon inglobeaza brandul Xnet in Connex, renuntand la serviciul de Internet.

2005: "CONNEX PENTRU VIITOR" 
In ianuarie se lanseaza o noua identitate vizuala si logo-ul este revizuit. Campania corespunzatoare este asociata programului de responsabilitate sociala. Oficialii companiei au sustinut ca nu este vorba de o schimbare a brandului Connex, ci "doar a modului in care le vorbim oamenilor despre ceea ce facem". Agentiile implicate au fost Saffron (condusa de specialistul in branding Wally Olins), pentru noua identitate vizuala si McCann Erickson, pentru dezvoltarea campaniei.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
8 ANI IN CAMPANII CONNEX
/cover-story/8-ani-in-campanii-connex-1049795
1049795
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.