8 ANI IN CAMPANII CONNEX
Brandul Connex a fost construit cu tenacitate, inteligenta si multi bani, MobiFon intrand frecvent in topul celor mai mari spenderi din publicitatea romaneasca.
Brandul Connex a fost construit cu tenacitate, inteligenta si multi bani, MobiFon intrand frecvent in topul celor mai mari spenderi din publicitatea romaneasca.
1997: "CONNEX. LUMEA E A TA"
Este dezvoltata prima identitate Connex. Numele, logo-ul si sloganul au fost create de agentia de publicitate Ammirati Puris Lintas (actualmente Lowe & Partners).
1998: IMBRACAMINTEA MYX
Connex lanseaza brandul de imbracaminte MyX, fiind singura companie de telecomunicatii din lume care abordeaza acest tip de business. Numele si logoul My X au fost create de agentia Scala G. Walter Thompson. Mai tarziu, campania va fi preluata de agentia Headvertising.
1999: "VIITORUL SUNA BINE"
Are loc prima schimbare in identitatea brandului. Se renunta la liniutele orizontale din logo si la culoarea albastra. Logo-ul si noua identitate au fost create de agentia de publicitate DArcy.
2000: ANUL XNET
Connex renunta la afacerea MyX, dar pastreaza marca pentru serviciile de telefonie si lanseaza Xnet, un serviciu care oferea acces gratuit nelimitat la Internet oricarui abonat al serviciilor de telefonie mobila. Lansarea a provocat reactii vehemente din partea furnizorilor de Internet care taxau serviciul.
2001: "INDRAZNESTE"
O noua campanie de imagine Connex, semnata de agentia DArcy. Logo-ul si sloganul raman neschimbate.
2003: "TU FACI VIITORUL"
Sloganul este noul concept de brand al companiei. Campania - realizata de DArcy - este precedata de un teasing "Tu la ce visezi?". Se lanseaza situl tufaciviitorul.ro. Tot in 2003, MobiFon inglobeaza brandul Xnet in Connex, renuntand la serviciul de Internet.
2005: "CONNEX PENTRU VIITOR"
In ianuarie se lanseaza o noua identitate vizuala si logo-ul este revizuit. Campania corespunzatoare este asociata programului de responsabilitate sociala. Oficialii companiei au sustinut ca nu este vorba de o schimbare a brandului Connex, ci "doar a modului in care le vorbim oamenilor despre ceea ce facem". Agentiile implicate au fost Saffron (condusa de specialistul in branding Wally Olins), pentru noua identitate vizuala si McCann Erickson, pentru dezvoltarea campaniei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro