Agenda celor mai puternici CEO în 2013 - Sergey Slipchenko, Philip Morris România & Bulgaria
Business Magazin a decis să-i întrebe pe conducătorii companiilor care sunt cele mai importante trei puncte de pe agenda lor de afaceri în acest an.
Asigurarea unor reglementări echilibrate şi pragmatice în domeniul tutunului în contextul procesului de revizuire a Directivei Europene privind produsele din tutun, proces care va continua în 2013. Suntem încrezători că autorităţile din România înţeleg problemele economice, legale şi sociale pe care le ridică Directiva propusă în forma sa actuală şi că vor reacţiona în consecinţă. Considerăm că numeroasele deficienţe ale Directivei trebuie adresate printr-o poziţie echilibrată şi fermă a României pentru a asigura că UE va implementa un cadru de reglementare pentru produsele din tutun corect, pragmatic şi bazat pe dovezi ştiinţifice, care va conduce la reducerea eficientă a efectelor nocive ale fumatului, fără a împo-văra inutil economia României.
- Asigurarea stabilităţii fiscale în contextul unei perioade economice dificile.
Modificările implementate recent în calendarul fiscal poziţionează, din nou, prevenirea comerţului ilicit printre priorităţile noastre, deoarece experienţa trecută ne-a indicat că piaţa este extrem de sensibilă la preţ, iar schimbările subite sau excesive ale accizelor se reflectă de obicei în niveluri în creştere a comerţului ilicit. Mai mult, creşterea nivelului pieţei negre poate avea ca rezultate creşterea criminalităţii şi efecte negative asupra procesului de aderare a României la Schengen. Obiectivul nostru pentru acest an este să continuăm să lucrăm îndeaproape cu autorităţile pentru a asigura un mediu fiscal stabil pentru industrie, care va rezulta în reducerea în continuare a nivelului comerţului ilicit şi în venituri mai ridicate la bugetul de stat.
- Dezvoltare organizaţională continuă, cultivarea talentului intern şi încurajarea unei culturi puternice de colaborare în interiorul companiei. Am pus la punct planuri ambiţioase şi iniţiative solide pentru a ne dezvolta afacerea şi pentru a continua să venim în întâmpinarea preferinţelor fumătorilor adulţi din România. În acest an, organizaţia noastră se concentrează pe aplicarea acestor strategii de impact. Pentru a realiza acest lucru, ne concentrăm constant pe dezvoltarea organizaţională - cultivarea talentelor şi încurajarea colaborării în cadrul organizaţiei. În România, Philip Morris se angajează să dezvolte talentul şi spiritul de lider, deoarece ştim că succesul afacerii depinde de oamenii noştri şi de cât de bine putem să le canalizăm potenţialul şi motivaţia pentru a reuşi şi a ne dezvolta.
Sergey Slipchenko conduce Philip Morris România & Bulgaria
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro