CONNEX VODAFONE

Postat la 11 aprilie 2006 1 afişăre

CALL CENTERE: 2 (Bucuresti, Brasov)

NR. APELURI: 7 milioane pe luna

APELURI REZOLVATE DE ROBOT: 75%

ANGAJATI IN CALL CENTERE: 1.000

INVESTITII: "Zeci de milioane de dolari"

ACTIVITATI EXTERNALIZATE: Da

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
CONNEX VODAFONE
/cover-story/connex-vodafone-1050853
1050853
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.