ELECTROALFA, SCHIMBAREA SUBTILA
Gheorghe Ciubotaru, directorul general si proprietarul companiei botosanene Electroalfa, a simtit ca are o problema in momentul in care numarul angajatilor companiei sale a crescut de la cativa oameni la peste 100. "In 1991 am inceput intr-o camera de sase metri patrati, apoi am trecut intr-un garaj, iar acum sunt doua fabrici. Una este sa conduci 20 de oameni, alta 100 si alta 450 de oameni, cati sunt in prezent", spune Ciubotaru.
SIMPTOMELE: Schimbarile pe care Gheorghe Ciubotaru spune ca le-a sesizat erau subtile, economiceste compania mergea bine, dar oamenii erau mai putin deschisi, era o schimbare de atmosfera care in timp s-ar fi resimtit si in finantele companiei.
SOLUTIA: Cu consultanta de specialitate, Gheorghe Ciubotaru si-a reconfigurat compania, a stabilit indici de performanta si modul de raportare, a introdus competente de calitate si a delegat angajatilor sai competente care initial ii apartineau. Totul s-a facut cu grija, fara a risca bulversari ale activitatii, tinand cont de gradul mare de inertie a oamenilor si de nevoia de asimilare lenta a schimbarii.
REZULTATELE: In acest an se incheie prima etapa de reconfigurare a companiei, un proces programat sa se desfasoare pe durata a trei ani; dupa acesta prima etapa urmeaza corectiile. "O analogie este cu analizele medicale periodice", spune Ciubotaru. O parte a schimbarii este si noul brand al companiei, facut public luna trecuta. In 2004 Electroalfa a inregistat o cifra de afaceri de 16 milioane de euro.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro