Omul care fotografiază lumea văzută de figurine Lego - GALERIE FOTO
De la curent la trend. De la youngster la hipster. De la jucării pentru copii la artă în miniatură sau la lucrări inginereşti. Vorbim despre LEGO. Alexandru Banu fotografiază figurine Lego şi le umanizează, scrie Mediafax
Brandul Lego înseamnă 5.2 MLD. $ şi 7 milioane de hashtaguri. Prin forţa sa de brand, Lego a ajuns şi-n mâna lui Alexandru Banu încă din copilărie. Şi jocul a început din 1986. Şi, adevărul este că nici acum acest joc nu s-a încheiat.
Pasiunea lui Banu este să fotografieze, în sesiuni care durează ore, luptându-se cu vântul şi bucurându-se de propria sa imaginaţie, figurinele Lego în ipostaze omeneşti. Le umanizează. Le pune într-un context, ironic sau cât se poate de brutal, şi trage fotografii până când ochiul şi mintea lui se bucură. Pasiunea fotografică din adolescenţă şi jocul din copilărie devin artă.
Pentru a afla mai multe despre povestea lui Alexandru Banu intraţi aici
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro