100 cele mai puternice femei din business - Astăzi: Alina Ban, Cosmote
Alina Ban este organizational development and employment relations senior manager în cadrul COSMOTE România din ianuarie 2008.
Printre principalele sale responsabilităţi se numără coordonarea segmentelor de training şi dezvoltare organizaţională, administrarea personalului şi relaţia cu angajaţii, sănătatea şi siguranţa în muncă. A trecut printr-o sumedenie de industrii - servicii, IT, producţie şi comunicaţii - şi crede că marea reuşită a carierei este tocmai faptul că a izbutit să se adapteze tuturor acestor domenii.
Este absolventă a Facultăţii de Sociologie, Psihologie şi Pedagogie din cadrul Universităţii Bucureşti şi deţine o serie de atestări profesionale, cum este ASEBUSS, precum şi un MBA (disertation stage) de la Prifysgol Cymru/University of Wales. A lucrat peste 12 ani în domeniul resurselor umane. Înainte de a se alătura companiei COSMOTE, a ocupat funcţia de director de resurse umane în cadrul Campofrio şi o poziţii similare la Scop Computers sau Delta Distribution. Parcursul său profesional este completat de diverse funcţii deţinute în cadrul companiei Poşta Română.
BUSINESS Magazin: Cât de greu îşi croieşte o femeie drumul în lumea de business?
Alina Ban: Cred că cel mai bine este să te gândeşti întotdeauna că cel mai bun câştigă, indiferent dacă este bărbat sau femeie. Dacă porneşti în construirea carierei de la premisa că este încă o lume a bărbaţilor sau că alţii au din start mai multe şanse decât tine, consider că începi greşit.
BUSINESS Magazin: E mai uşor sau mai greu să te impui ca lider fiind femeie?
Alina Ban: Nu cred că este neapărat mai greu sau mai uşor, trebuie doar să fii conştientă de atuurile pe care le ai la îndemână şi, bineînţeles, să ştii când şi cum să le foloseşti astfel încât să lucreze în avantajul tău.
BUSINESS Magazin: Cum v-aţi caracteriza stilul de conducere?
Alina Ban: Sunt foarte concentrată pe atingerea obiectivelor şi pe stimularea echipei în această direcţie.
BUSINESS Magazin: Care sunt calităţile feminine care ajută în business?
Alina Ban: Hotărâre, ambiţie, atenţie şi intuiţie.
BUSINESS Magazin: Branduri preferate: parfum, haine, accesorii?
Alina Ban: Nu pot spune că am branduri preferate, însă, cu siguranţă, cele trei trebuie să indice bunul-gust.
BUSINESS Magazin: Destinaţii de vacanţă preferate?
Alina Ban: Spania este unul dintre locurile în care mă întorc de fiecare dată cu mare plăcere.
BUSINESS Magazin: Cum împăcaţi cariera cu viaţa de familie?
Alina Ban: Îi apreciez foarte mult pe cei care au reuşit să atingă acest echilibru. Eu încă mai am de lucru în ceea ce priveşte acest balans, însă voi ajunge cu siguranţă şi acolo.
BUSINESS Magazin: Carte, muzică, film: ce preferaţi?
Alina Ban: Depinde foarte mult de starea mea de spirit. Îl prefer pe Almodovar ca regizor, ascult cu plăcere Nina Simone şi îl recitesc pe Kundera.
Catalogul "100 Cele Mai Puternice Femei Din Business" prezintă interviuri cu reprezentantele de success ale mediului de afaceri românesc actual şi conţine profilul profesional a 100 dintre liderii feminini.
Au experienţă, au putere, câştigă bine, sunt cochete şi se bucură de respectul celor din jur. Cuvântul lor este cel mai important sau printre cele mai importante în companiile pentru care lucrează. Cele mai puternice femei de afaceri din România sunt un segment aparte şi tot mai bine conturat dintr-o lume care, în mod tradiţional, a fost creată şi condusă de bărbaţi.
Catalogul "100 Cele Mai Puternice Femei Din Business" - prima ediţie va fi distribuit gratuit abonaţilor BUSINESS Magazin şi va putea fi achiziţionat online din 9 aprilie la adresa www.bmag.ro/cataloage, la preţul de 25 de lei (TVA inclus).
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană