100 cele mai puternice femei din business - Astăzi: Sonia Năstase, Howard Johnson

Postat la 27 iunie 2012 642 afişări

Sonia Năstase este prima româncă ce vine la conducerea unui hotel de cinci stele din Capitală. Are o experienţă de peste 12 ani în industria ospitalităţii, ultima poziţie ocupată fiind cea de senior associate la firma de consultanţă Trend Hospitality.

În cadrul Trend Hospitality a lucrat din 2005, până atunci fiind, timp de doi ani, director de vânzări şi marketing în cadrul aceluiaşi hotel, Howard Johnson. Înainte de a lucra în cadrul Howard Johnson, respectiv Trend Hospitality, Sonia Năstase a lucrat timp de cinci ani la Athénée Palace Hilton, ca director de vânzări. Sonia Năstase a absolvit Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative din Bucureşti şi un MBA Româno-Canadian.

BUSINESS Magazin: Cât de greu îşi croieşte o femeie drumul în lumea de business?

Sonia Năstase, Howard Johnson: Cred că în principal diferenţa dintre cum îşi croiesc o femeie şi un bărbat drumul în sfera de business nu este marcată nici de feminitate şi nici de bărbăţie, ci de rezultate.

BUSINESS Magazin: E mai uşor sau mai greu să te impui că lider, fiind femeie?

Sonia Năstase, Howard Johnson: Oricine dă dovadă de seriozitate, profesionalism şi are rezultate va avea succes şi recunoaştere.

BUSINESS Magazin: Cum v-aţi caracteriza stilul de conducere şi/sau de creare a unei afaceri?

Sonia Năstase, Howard Johnson: Cred că perseverenţa şi abordarea pozitivă sunt unele dintre atuurile mele atât ca om, cât şi ca profesionist. "Do not take no for an answer" este o frază care m-a însoţit întotdeauna. Ca manager, cred că trebuie să ai forţă de a construi în permanenţă, atât pentru tine, cât şi pentru cei care aşteaptă un exemplu de la tine. Iar orice construcţie are nevoie atât de proiect, de planificare, de rigurozitate, cât şi de o credinţă puternică în puterile tale şi ale celor din echipa ta.

BUSINESS Magazin: Care sunt calităţile feminine care ajută în business?

Sonia Năstase, Howard Johnson: Pozitivismul, perseverenţa şi integritatea.

BUSINESS Magazin: Branduri preferate: parfum, haine, accesorii.

Sonia Năstase, Howard Johnson: Parfumurile de nişă şi aromele din colecţia Elysée Concept, hainele şi accesoriile în general simple, dar întotdeauna potrivite în funcţie de context.

BUSINESS Magazin: Destinaţii de vacanţă preferate.

Sonia Năstase, Howard Johnson: Barcelona.

BUSINESS Magazin: Cum împăcaţi cariera cu viaţa de familie?

Sonia Năstase, Howard Johnson: Activitatea profesională este importantă pentru mine, dar timpul alocat familiei este "pus deoparte". Orele şi zilele petrecute alături de familie îmi oferă bucurie şi energie pentru restul zilelor când sunt la birou.

BUSINESS Magazin: Carte, muzică, film: ce preferaţi?

Sonia Năstase, Howard Johnson: Exact în ordinea enunţată. Cu menţiunea că unul dintre actorii pe care îi îndrăgesc enorm a dovedit că poate fi genial atât în film, cât şi în muzică, iar în acest caz aş putea oscila în ceea ce prefer; este vorba de Sir Anthony Hopkins, laureat al multor premii internaţionale de film, dar şi al excepţionalului vals "And The Waltz Goes On".

BUSINESS Magazin: Care este lucrul din viaţa dumneavoastră pe care îl preţuiţi cel mai mult?

Sonia Năstase, Howard Johnson: Respectând formularea ad litteram: un pandantiv. În sens figurat, cel mai important "lucru" pentru mine este familia.

BUSINESS Magazin: Vi se pare că discuţia despre discriminarea de gen mai este de actualitate în 2012?

Sonia Năstase, Howard Johnson: Consider de domeniul trecutului etapa când femeile cu poziţii de conducere aveau astfel de dificultăţi în a dovedi adevărata capacitate şi performanţă de care pot da dovadă. Mai cred că întotdeauna e o problemă de abordare: poţi fi discriminat(ă) doar dacă accepţi să fii în această postură.


Catalogul "100 Cele Mai Puternice Femei Din Business" prezintă interviuri cu reprezentantele de success ale mediului de afaceri românesc actual şi conţine profilul profesional a 100 dintre liderii feminini.

Au experienţă, au putere, câştigă bine, sunt cochete şi se bucură de respectul celor din jur. Cuvântul lor este cel mai important sau printre cele mai importante în companiile pentru care lucrează. Cele mai puternice femei de afaceri din România sunt un segment aparte şi tot mai bine conturat dintr-o lume care, în mod tradiţional, a fost creată şi condusă de bărbaţi.

Catalogul "100 Cele Mai Puternice Femei Din Business" - prima ediţie va fi distribuit gratuit abonaţilor BUSINESS Magazin şi va putea fi achiziţionat online din 9 aprilie la adresa www.bmag.ro/cataloage, la preţul de 25 de lei (TVA inclus).

Urmărește Business Magazin

/lideri/100-cele-mai-puternice-femei-din-business-astazi-sonia-nastase-howard-johnson-9750043
9750043
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.