100 TINERI MANAGERI DE TOP - Andrei Vulpescu, Siemens
CV-ul lui Andrei Vulpescu arată ca un discurs motivaţional pentru tinerii absolvenţi de facultate, demonstrând că avansarea în carieră nu durează neapărat zeci de ani şi că, în general, se poate.
"Deciziile notabile luate în cadrul companiei au fost mai multe, dar cea mai importantă decizie luată de mine a fost de a mă reîntoarce în ţară (deşi aveam oferte şi din alte ţări şi toţi prietenii îmi spuneau contrariul), mai ales venind după un an de criză. A fost o decizie pe care nu o regret nici în prezent", povesteşte Andrei Vulpescu, care a ajuns la Siemens din timpul facultăţii ca trainee, iar cu un an înainte de absolvirea în 2008 a ASE-ului a devenit manager de proiect în cadrul departamentului comercial. Şi-a continuat studiile cu un master în Administrarea Afacerilor la Steinbeis University, Berlin, iar din acest an urmează cursurile pentru certificarea CIMA în cadrul Chartered Institute of Management Accountants în Marea Britanie. În paralel, a avansat în cadrul companiei pe plan european, în 2009 fiind relocat la Viena unde a preluat funcţia de Strategy Department CEE Cluster - cu responsabilităţi de strategii de vânzări şi dezvoltarea pieţelor pentru toată zona Europei Centrale şi de Est (formată din 19 ţări din CEE şi sudul Caucazilor). În 2010 ia decizia de a se întoarce în România şi de a prelua conducerea comercială pentru divizia de automatizări şi acţionări electrice, coordonând un volum de business anual de 18 milioane de euro şi o echipă de 44 de persoane. Ca performanţe în actuala poziţie, indică o creştere a cifrei de afaceri a diviziei cu 40% în 2011 faţă de anul precendent, iar pentru anul în curs planurile sunt de asemenea mari: "Dorim să ne focusăm pe branşele: farma, food & beverages, chimie, precum şi partea de fotovoltaic; cred că aceste pieţe vor avea cel mai mare grad de dezvoltare în perioada care urmează".
Andrei Vulpescu consideră că o perioadă de 3-4 ani este optimă pentru a putea învăţa businessul şi a clădi o echipă, iar "în acest moment mă aflu aproape la jumătatea drumului". Peste zece ani se vede director financiar sau antreprenor şi crede că îl poate ajuta în acest sens faptul că este perfecţionist, serios şi ambiţios, deşi recunoaşte că mai are de lucrat la capitolul "răbdare de a-i asculta pe ceilalţi".
100 de tineri manageri sau antreprenori care, la nici 40 de ani, conduc companii cu afaceri de milioane euro sunt puşi anual, încă din 2006, în lumina reflectoarelor de jurnaliştii BUSINESS Magazin. Indiferent că sunt formaţi în multinaţionale sau au dobândit experienţă clădind propriile afaceri, ei sunt nu numai etalonul mediului de business românesc, ci şi cei care trasează direcţiile economiei.
BUSINESS Magazin vă prezintă a şaptea ediţie a catalogului 100 TINERI MANAGERI DE TOP. Catalogul este disponibil din data de 28 mai la toate punctele de difuzarea a presei Inmedio si Relay la pretul de 25 lei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro