100 TINERI MANAGERI DE TOP - Radu Luca, Publicis Communication Services Bucureşti
„Cariera mea în publicitate a început în 1997 la Euro RSCG cu funcţia de account manager pentru clientul Philips”, spune Radu Luca. În acea perioadă, Philips desfăşura o activitate intensă în comunicare pe trei divizii: sound & vision, lightning şi mobile phone.
"Îmi amintesc şi acum sloganul «pentru o viaţă mai bună» şi prima decorare de «window graphic» din România de pe autobuzele din centrul Bucureştiului", declară Luca.
Anul 1999 a fost un an "profetic" pentru că a marcat intrarea sa în grupul Publicis sau Focus Publicis, aşa cum se numea la vremea aceea. A trecut, în departamentul de client services, de la account manager la group account manager. "Ce m-a «călit» şi m-a format a fost experienţa de lucru şi de management de cont la clientul Whirlpool, care cheltuia aproximativ 800.000 de dolari pe an pentru comunicare", îşi aminteşte Radu Luca. Al doilea cont interesant a fost Altex pentru care a dezvoltat comunicarea de retail, dar au urmat apoi şi alţi clienţi importanţi, precum Germanos, Finans Bank sau primele mall-uri din Bucureşti.
Din 2006 şi până în 2008 s-a dezvoltat la Publicis Dialog, agenţia de BTL, Events şi Trade din cadrul grupului Publicis. A urmat un contract de management "în piaţa liberă" în Prospero, agenţie independentă de BTL şi trade marketing. "Ca director executiv la Prospero, am reuşit să văd foarte limpede care-mi sunt «puterile» atât în expertiza profesională, cât şi în cea managerială. O evaluare foarte sinceră cu mine însumi, pe care o recomand tuturor corporatiştilor", spune Luca.
În 2009 a demarat proiectul Focus Advertising care un an mai târziu a intrat sub umbrela grupului Publicis. "Motivul pentru care am rămas în advertising vine şi din faptul că, o dată la trei ani, m-am îndreptat către un teritoriu nou al meseriei, explorând lucruri pe care n-ai cum să le ştii dacă nu le faci în mod direct", explică Radu Luca. Cum au trecut deja trei ani de la anteriorul proiect, Radu Luca se pregăteşte pentru ceva nou - "am planuri măreţe, ca de obicei, dar deocamdată nu pot să le divulg, pentru că ţin de strategia grupului".
100 de tineri manageri sau antreprenori care, la nici 40 de ani, conduc companii cu afaceri de milioane euro sunt puşi anual, încă din 2006, în lumina reflectoarelor de jurnaliştii BUSINESS Magazin. Indiferent că sunt formaţi în multinaţionale sau au dobândit experienţă clădind propriile afaceri, ei sunt nu numai etalonul mediului de business românesc, ci şi cei care trasează direcţiile economiei.
BUSINESS Magazin vă prezintă a şaptea ediţie a catalogului 100 TINERI MANAGERI DE TOP. Catalogul este disponibil din data de 28 mai la toate punctele de difuzarea a presei Inmedio si Relay la pretul de 25 lei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro