A fost unul dintre primii zece angajaţi, iar acum este directorul operaţional peste cel mai exportat produs românesc
Bogdan Irina este unul dintre primii zece angajaţi ai companiei autohtone specializate în furnizarea de soluţii de securitate IT Bitdefender, căreia i-a dedicat aproximativ 16 ani din carieră. Directorul operaţional al Bitdefender a studiat Dreptul în cadrul Universităţii Spiru Haret (1993-1997) şi a obţinut un MBA în marketing, în intervalul 2006-2008.
După o perioadă de aproximativ doi ani petrecută în antreprenoriat, ca manager al unei companii de retail, s-a angajat la Bitdefender pe postul de sales engineer, în noiembrie 1998. A avansat din această funcţie treptat, trecând prin poziţii precum director de vânzări şi director de marketing, director comercial, director de dezvoltare la nivel global, general manager-consumer. În 2013 a fost numit în funcţia de director operaţional (chief operating officer) al companiei.
Formarea şi coordonarea la mai puţin de 30 de ani a unei echipe de vânzări şi marketing globale, ce a înregistrat o creştere a veniturilor de aproximativ zece ori în intervalul 2006-2010, cât şi formarea echipei de management româneşti ce conduce operaţiunile de vânzări, marketing şi servicii globale ce conduce aproximativ 250 de angajaţi, din care jumătate lucrează în America de Nord şi vestul Europei, reprezintă principalele sale realizări, potrivit lui Irina. „Cea mai recentă ar fi creşterea accelerată a veniturilor companiei din ultimii trei ani, în condiţiile creşterii concomitente a marjei operaţionale“, adaugă Irina.
Bitdefender SRL, parte a holdingului Bitdefender, a obţinut anul trecut o creştere de circa 40% a afacerilor, acestea ajungând la 276,89 mil. lei (circa 62 mil. euro). Directorul operaţional spune că nu i-a lipsit mediul antreprenorial, pe care l-a regăsit şi lucrând la Bitdefender, companie ce i-a oferit şi posibilitatea de a-şi dezvolta cultura de business internaţional şi de a se exprima profesional aşa cum îşi doreşte. În plus, faptul că a fost printre primii zece angajaţi ai companiei i-a oferit o imagine de ansamblu asupra businessului, ceea ce nu i-a dat senzaţia de orizont limitat în nicio activitate.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro