A înfiinţat o agenţia într-un oraş de provincie iar azi este una dintre cele mai mari companii din piaţa de profil, cu vânzări 47 mil. euro
Împreună cu soţul său, Radu Morariu, a pus, în 1993, bazele Eximtur din Cluj-Napoca, agenţie de turism care este în prezent una dintre cele mai mari companii de pe piaţa de profil. Compania a înregistrat în 2016 vânzări de 47 de milioane de euro, în creştere cu 14% faţă de 2015.
Compania estimează pentru acest an o creştere a volumului de vânzări cu cel puţin 5%. Cea mai dinamică divizie a companiei, Eximtur Business, a crescut cu 16% în 2016, reprezentând 69% din totalul cifrei de vânzări. Creşterea se datorează extinderii portofoliului de clienţi business cu 20% faţă de anul precedent, dar şi înmulţirii numărului de deplasări şi evenimente organizate pentru clienţii existenţi.
Lucia Morariu a fost secretar de stat în Ministerul pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale, iar timp de doi ani (2004-2006) a deţinut funcţia de preşedinte al Patronatului ANAT (Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism). În perioada mandatului său la minister a fost introdusă noua clasificare pentru staţiuni, care include existenţa canalizării sau a iluminatului public, dar şi alte criterii sanitare pentru autorizarea staţiunilor.
Lucia Morariu îşi petrece timpul în familie sau relaxându-se cu o carte sau un film, iar cele mai frumoase momente extra-job sunt legate tot de viaţa de familie: „căsătoria fiicei noastre mari, Cristina, naşterea nepoatei Eva şi botezul ei, absolvirea clasei a VIII-a de către Ştefania, fiica noastră cea mică”.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro