Adrian Crintea: Prefer să lucrez cu şi printre oameni, cea mai valoroasă resursă a unei organizaţii. Oamenii fac diferenţa în special în contexte şi situaţii provocatoare precum cele pe care le trăim în această perioadă
Cel mai mult mă inspiră... capacitata oamenilor de adaptare şi autodepăşire, felul în care echipa este mult mai puternică decât suma părţilor ei privite individual.
Prefer să lucrez... cu şi printre oameni, cea mai valoroasă resursă a unei organizaţii. Oamenii fac diferenţa în special în contexte şi situaţii provocatoare precum cele pe care le trăim în această perioadă.
Obiectivul meu principal în rolul actual este... să avem o creştere sănătoasă şi durabilă a businessului.
Brandul McDonald’s este iconic la nivel mondial, iar preferinţele clienţilor noştri stau mereu la baza deciziilor pe care le luăm.
Cred că stilul meu de management este... definit de construire sustenabilă, dorinţa de a inova şi de a eficientiza lucrurile.
Calitatea principală pe care o caut la un coleg este... curiozitatea de a afla şi încerca lucruri noi. De asemenea, mă bucur mereu atunci când văd uimire pe feţele colegilor în momentul în care îşi dau seama cât de mare impact are bucăţica lor de muncă asupra angrenajului final.
O mare parte din timpul meu liber o aloc... ieşirilor în natură şi plimbărilor cu bicicleta.
Sper ca viitorul să fie... la un moment dat un prezent senzaţional pentru noi toţi.
Vârstă: 40 de ani
Funcţie: director financiar
Companie: Premier Restaurants Romania, operatorul McDonald’s în România
Cifră de afaceri (2020): 869 mil. lei
Număr de angajaţi: 5.500
Numărul colegilor din echipa sa: 16
Experienţă: A activat în domeniul financiar-bancar în cadrul BRD - Groupe Société Générale timp de 4 ani. A fost, de asemenea, Controller în cadrul Tarmac România – Anglo American Group, pentru 2 ani. S-a alăturat echipei McDonald’s în 2010, preluând rolul actual în acest an.
Domeniile pe care se concentrează în prezent: Dezvoltarea strategiei financiare, susţinerea dezvoltării businessului în cele 88 de restaurante, a strategiei de extindere la nivel naţional şi de digitalizare a restaurantelor.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro