Ana-Maria Popa: Sper ca viitorul să fie un timp în care inovaţia responsabilă să fie din ce în ce mai prezentă, călătoriile în spaţiu să fie accesibile prin agenţiile de turism, iar societatea să fie un loc liber de discriminarea de orice fel
Cred că jobul ideal este... într-o companie cu al cărei scop major rezonez, în care există provocări, în care contribuţia mea la dezvoltarea companiei e clară şi în care mă simt inspirată să vin cu idei noi, să creez şi să inovez.
Cel mai mult mă inspiră... oamenii şi poveştile autentice, succesul şi provocările personale şi ale celor din jur, inovaţiile tehnologice.
Obiectivul meu principal în rolul actual este... să le ofer clienţilor susţinere folosind metode noi sau îmbunătăţite prin automatizare şi digitalizare, dar şi să creez în echipă cadrul pentru inovaţie.
În următorul concediu, aş vrea... să explorez locuri noi şi să încerc activităţi diferite. Pentru mine concediile au devenit oportunităţi de a-mi depăşi anumite limite, cum ar fi frica de înălţime.
Lecţia pe care am învăţat-o în cariera mea de până acum este... să învăţ. Din greşeli, dar şi din reuşite, ale mele şi ale celorlalţi.
Când eram copil, visam să devin... medic veterinar.
Sper ca viitorul să fie... un timp în care inovaţia responsabilă să fie din ce în ce mai prezentă, călătoriile în spaţiu să fie accesibile prin agenţiile de turism, iar societatea să fie un loc liber de discriminarea de orice fel.
Îmi place să citesc... biografii, cercetări, bloguri personale, beletristică.
Vârstă: 38 de ani
Funcţie: Sr. Manager, Customer Operations Transformational Office
Companie: Vodafone România
Număr de angajaţi (mediu, 2020): 4.000
Numărul colegilor din echipa sa: 214 (cărora li se adaugă alţi 100 din diverse departamente în structura de trib Agile)
Experienţă: Are 15 ani de experienţă în companii multinaţionale în roluri de management local şi internaţional, în sistemul bancar şi telecom, activând în arii precum transformarea digitală, automatizarea proceselor, transformare Agile, experienţa clienţilor, transformarea canalelor de vânzare la distanţă, operaţiuni de call centre, management de proiect, fraudă şi managementul riscului.
Domeniile pe care se concentrează în prezent: Zona de digitalizare, automatizare, identificarea oportunităţilor în care poate aduce inovaţia către client şi creşterea tribului Agile în customer operations.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro