Andrei Popescu: Curiozitatea, curajul şi dedicarea sunt principalele lucruri pe care le consider esenţiale la un coleg
Cred că jobul ideal este… cel în care combini utilul cu plăcutul şi care te ţine departe de zona de confort. Ierarhia sau motivaţia financiară pot fi mai puţin importante, cât timp simţi că la finalul fiecărei zile eşti mai bun decât ai fost la începutul ei.
Cred că stilul meu de management este definit de… construirea unei relaţii de încredere şi respect reciproc.
Mentorul meu este... Tudor Manea, CEO-ul eMAG şi actualul meu şef, alături de care lucrez de peste cinci ani. Am admirat mereu pasiunea şi dedicarea faţă de angajaţi şi susţinerea pe care mi-a oferit-o.
Lecţia pe care am învăţat-o în cariera mea de până acum este… prioritizarea clientului în fiecare decizie luată.
Calitatea principală pe care o caut la un coleg este… motivaţia. Fiecare coleg este pentru mine un partner, alături de care muncesc cot la cot, iar rezultatele sunt sărbătorite împreună. Astfel, componente ale motivaţiei intrinseci – curiozitatea, curajul şi dedicarea, sunt principalele lucruri pe care le consider esenţiale la un coleg.
O mare parte din timpul meu liber o aloc… sportului, meditaţiei şi cititului.
Vârstă: 30 de ani
Funcţie: Business Development Director
Companie: eMAG
Cifră de afaceri (2019): 4,6 mld. lei
Număr de angajaţi: >5.000
Numărul colegilor din echipa sa: 50
Experienţă: Lucrează de peste şase ani în cadrul eMAG, având de-a lungul timpului diverse roluri: Commercial Controlling, Pricing & Assortment Specialist, Commercial Director eMAG Bulgaria, Country Manager eMAG Bulgaria. A fost, pentru un an şi jumătate, consultant la Deloitte România, în cadrul echipei de Management Consulting şi a urmat studii de licenţă şi master în Finanţe la ASE Bucureşti, alături de două Executive MBA-uri la Yale şi Fast Track Maastrich School of Management România.
Domeniile pe care se concentrează în prezent: Dezvoltarea de pieţe şi categorii noi, care se traduce prin creşterea întregului business în regiune; o mai bună servire a clienţilor şi creşterea satisfacţiei acestora; consolidarea echipei de business development şi construirea indicatorilor de performanţă la nivel de echipă, dar şi individual.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro