Este din Ploieşti, are 33 de ani şi vinde de peste trei milioane de euro

Autor: Ioana Matei Postat la 23 octombrie 2013 3664 afişări

Roxana Ştefan coordonează şi supraveghează afacerile Bioderma din România şi Republica Moldova; firma colaborează cu peste 700 de medici dermatologi, alergologi şi pediatri, produsele fiind prezente în 1.500 de farmacii la nivel naţional.

Roxana Ştefan este business unit manager pentru operaţiunile locale ale producătorului francez al dermatocosmeticelor Laboratoire Bioderma din 2009, când au fost puse bazele reprezentanţei companiei pe piaţa locală, iar din 2011, marca a fost lansată şi în Republica Moldova. A considerat poziţia din cadrul Laboratoarelor Bioderma România asemănătoare cu înfiinţarea unui start-up: era nevoie de găsirea unui birou, a unei echipe şi de alte  aspecte care ţin de pornirea unei afaceri. 

Anterior acestei funcţii, a lucrat timp de opt ani pentru cel mai mare jucător din industria farma, A&D Pharma. Experienţa din mediul de afaceri a fost completată cu studiile  în cadrul Facultăţii de  Administrarea Afacerilor la ASE.

Roxana Ştefan recunoaşte că a cochetat şi cu ideea de antreprenoriat, dar poziţia pe care o are în prezent la conducerea filialei locale a Laboratoarelor Dermatologice Bioderma cu sediul în Lyon, Franţa, i-a oferit experienţe similare cu ale unui antreprenor. Prin urmare nu a dat până acum curs tentaţiilor antreprenoriale.

Bioderma este prezentă în 95 de ţări, fiind prima marcă de dermatocosmetice lansată în România în 1996 prin distribuitori. Produsele companiei sunt făcute în Franţa, unde există o unitate de cercetare şi dezvoltare, o fabrică în Aix-en-Provence şi un laborator biometrologic în Lyon.

FUNCŢIE business unit manager

VÂRSTĂ 33 de ani

CIFRĂ DE AFACERI 2012 3,5 mil. euro

CIFRĂ DE AFACERI 2011 2,5 mil. euro

ANGAJAŢI 25


100 de tineri manageri sau antreprenori care, la nici 40 de ani, conduc companii cu afaceri de milioane euro sunt puşi anual, încă din 2006, în lumina reflectoarelor de jurnaliştii BUSINESS Magazin. Indiferent că sunt formaţi în multinaţionale sau au dobândit experienţă clădind propriile afaceri, ei sunt nu numai etalonul mediului de business românesc, ci şi cei care trasează direcţiile economiei.

BUSINESS Magazin vă prezintă a opta ediţie a catalogului 100 TINERI MANAGERI DE TOP. Catalogul este disponibil din luna mai la toate punctele de difuzarea a presei Inmedio si Relay la pretul de 35 lei.

Urmărește Business Magazin

/lideri/este-din-ploiesti-are-33-de-ani-si-vinde-de-peste-trei-milioane-de-euro-11550281
11550281
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.