Cele mai puternice femei din România: Amalia Năstase, Eventures

Autor: Cristina Roşca Postat la 14 martie 2013 1620 afişări

Amalia Năstase este absolventă a secţiunii Finanţe Bănci a ASE Bucureşti, promoţia 1999. Din 2008 este ambasador şi membru în boardul mai multor ONG-uri, printre care organizaţia nonprofit „Copii în dificultate" din România, „Asociaţia Salvaţi Copiii" şi „Fundaţia Renaşterea".

Din 2008 Amalia Năstase este managing partner al agenţiei de publicitate eventures, agenţie care a creat şi pus în practică proiecte pentru branduri ca Burberry, Moët & Chandon, Dom Perignon, Citibank, Mengotti, Bacardi, adidas, Givenchy, Philip Morris, Automobile Bavaria.

CELE MAI PUTERNICE FEMEI DIN ROMÂNIA - EXCLUSIV

Business Magazin: Cât de greu îşi croieşte o femeie drumul în lumea de business?

Îmi place să cred că în 2013 lumea este mult mai deschisă atunci când vine vorba de statutul femeii în business. În continuare există prejudecăţi, dar consider că dacă ştii cum să impui respect, dar în acelaşi timp să fii diplomat, drumul nu o să mai pară atât de greu. Acest lucrul e valabil atât pentru femei, cât şi pentru bărbaţi.

Business Magazin: Cum v-aţi caracteriza stilul de conducere?

Nu cred că am un stil anume de a conduce, dar mă implic direct în toate proiectele agenţiei, săptămânal mă întâlnesc cu clienţii, lucrez cu brand-uri variate şi dezvolt alături de echipa mea proiecte care fiecare în parte are un element unic. Suntem parolişti şi livrăm la timp. Astfel că, atunci când preiau frâiele, de fapt mă adaptez pentru fiecare situaţie, ascult argumentele şi încerc să găsesc cea mai bună soluţie.

Business Magazin: Care sunt calităţile feminine care ajută în business?

O combinaţie între seriozitate, consecvenţă, încrederea în forţele proprii, dar şi delicateţea cu care gestionezi situaţii de criză, atenţia minuţioasă pe care o acorzi fiecărui proiect şi înţelegerea pe care o arăţi celor din jur. Poate că aceste lucruri caracterizează mai mult pentru o femeie de business, însă, sincer, mi-ar plăcea să regăsesc aceste calităţi la toţi din jurul meu.

Business Magazin: Branduri preferate: parfum, haine, accesorii.

Apreciez calitatea materialelor, lucrurile unice şi confortul oferit de câteva branduri consacrate, iar ca accesorii folosesc brăţările şi eşarfele. Sunt consecventă în privinţa parfumurilor; parfumul preferat Dahlia Noir de la casa Givenchy.

Business Magazin: Destinaţii de vacanţă preferate.

Iarna aceasta pentru mine şi ai mei a fost un paradis… pe pârtie. De dimineaţa până seara am coborât şi am urcat, ne-am dat cu ski-urile şi snowboard-ul, iar la sfârşitul vacanţei am fi vrut să o luăm încă o dată de la capăt. Nu am o destinaţie preferată, atâta timp cât sunt alături de cei dragi, locul unde mergem pare mai puţin important: timpul pe care îl petrec cu familia este, pentru mine, vacanţa ideală.

New York-ul rămâne oraşul meu de suflet.


Business Magazin lanseaza cea de-a doua ediţie a catalogului dedicat celor mai puternice femei din mediul de afaceri romanesc. De această data, 200 cele mai puternice femei din business cuprinde 200 de nume reprezentative, din pozitii-cheie de conducere, precum CEO, CCO, directori generali, economici, antreprenori, consultanti sau Country Manageri. Au reusit sa castige, in timp, admiratia si recunoasterea propriei valori pentru ca apoi sa preia pozitii importante de conducere. Femeile de afaceri din Romania valideaza propriul succes prin cifre de afaceri ce le pozitioneaza pe primele locuri in topuri.

De la an la an, numarul lor este tot mai mare, iar notorietatea si aprecierea de care se bucura nu sunt altceva decat recunoasterea valorii la purtator, un simbol pe care Business Magazin il sustine si il sprijina permanent.

Pentru ca au demonstrat perseverenta, profesionalism, curaj si maxima implicare, femeile antreprenor au reusit consolidarea unei cariere bazata pe dinamism, actiune si permanenta dedicare. Câteva dintre numele pe care cititorii Business Magazin le pot regăsi în paginile catalogului sunt: Irina Schrotter, Camelia Sucu, Aneta Bogdan, Carmen Adamescu, Maria Grapini, Rucsandra Hurezeanu, Violeta Ciurel, Amalia Nastase, Cristina Batlan , Irina Socol, Monica Iavorschi, Adina Pascu, Andreea Mihai, Georgeta Serban, dar şi multe altele.

Catalogul va fi disponibil de pe data de 11 martie în reţelele de distibuţie a presei Inmedio şi Relay la preţul de 35 lei.

Pentru a vedea unde sunt toate locaţiile Inmedio şi Relay click aici

Comandă online catalogul AICI.

Urmărește Business Magazin

/lideri/cele-mai-puternice-femei-din-romania-amalia-nastase-eventures-10667344
10667344
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.