Cele mai puternice femei din România: Anca Georgescu Aladgem, Romtelecom
Anca Georgescu are o experienţă vastă în domeniul resurselor umane.
Anca Georgescu Aladgem este una din eroinele Catalogului "200 cele mai puternice femei din business", care va fi lansat în curând, si ale galei "Woman in Power" (19 martie 2014).
CELE MAI PUTERNICE FEMEI DIN ROMÂNIA - EXCLUSIV
A lucrat pentru Coca-Cola timp de opt ani, în România, unde a avut responsabilitatea tuturor departamentelor de HR şi a celor 2.500 de angajaţi din cele şase fabrici ale companiei, dar şi în Polonia sau Grecia, unde a coordonat aplicarea strategiei tehnologice a departamentului de resurse umane pentru 26 de ţări. La Romtelecom lucrează din 2007, când a preluat poziţia de director executiv de resurse umane. A condus, din punct de vedere al capitalului uman, procese ample de schimbare organizaţională. Îi vin în minte spontan, câteva exemple de reuşite în carieră. „Din punct de vedere HR, Romtelecom este o companie în care s-a construit mult şi cu resurse relativ puţine, multe din procesele noastre fiind considerate bune practici în cadrul grupului„, spune Anca Georgescu. În 2012 a reuşit consolidarea unor iniţiative pentru definirea culturii organizaţionale a Romtelecom din perspectiva câtorva paliere semnificative precum performanţa angajaţilor sau educarea organizaţiei.
1. Cât de greu îşi croieşte o femeie drumul în lumea de business?
Mă feresc de generalizări pentru că le consider periculoase. Drumul unei femei în lumea de business poate să fie la fel de uşor sau la fel de dificil ca al unui bărbat. Este diferit, asta e sigur. A fi femeie nu este un dezavantaj, nu face lucrurile mai uşoare sau mai grele, ci diferite. Este adevărat că o femeie puternică în business este mai degrabă o excepţie decât o regulă, dar în România lucrul acesta este mai puţin flagrant decât în alte ţări. De exemplu, peste 30% dintre şefii din Romtelecom sunt femei.
2. Care sunt calităţile feminine care ajută în business?
Aş spune că nu strică deloc feminitatea. Bine înţeleasă şi bine exprimată, desigur. Apoi, graţia, inteligenţa, umorul, capacitatea de a face concesii. Sunt, de exemplu, situaţii când trebuie să alegi între a avea dreptate cu orice preţ sau a păstra o relaţie. Concesia este să alegi să munceşti pentru acea relaţie şi să nu o sacrifici doar de dragul de a avea mereu dreptate. Uneori poate fi chiar enervant când o femeie are mereu dreptate, la fel cum poate deveni neplăcut când îşi exagerează arsenalul feminin sau se ia prea mult în serios fără să mai fie cu adevărat luată în serios. Sunt extreme care trebuie evitate.
3. Branduri preferate: parfum, haine, accesorii.
Sunt destul de consecventă în privinţa parfumurilor. Îmi este familiar Premier Jour de la Nina Ricci şi, ceva mai nou, L’Eau D’Issey de la Issey Miyake. Când vine vorba despre haine şi accesorii nu sunt deloc „brand addicted„.
4. Destinaţii de vacanţă preferate.
Îmi place Egiptul. Îmi place şi New York-ul, deşi am fost o singură dată. În România, aleg Delta şi Dragoslavele, iar pe litoralul nostru merg cu plăcere în extrasezon. Îmi place să mănânc peşte bun şi să fie cât mai puţină lume în jur.
Cea mai bogată femeie din România
Cele mai puternice femei din România: Ioana Lemnaru, Mercedes-Benz România
Cele mai puternice femei din România: Camelia Şucu, Class Living
Cele mai puternice femei din România: Irina Schrotter, Casa de modă Irina Schrotter
Cele mai puternice femei din România: Cristina Bâtlan, Musette
Business Magazin lanseaza cea de-a doua ediţie a catalogului dedicat celor mai puternice femei din mediul de afaceri romanesc. De această data, 200 cele mai puternice femei din business cuprinde 200 de nume reprezentative, din pozitii-cheie de conducere, precum CEO, CCO, directori generali, economici, antreprenori, consultanti sau Country Manageri. Au reusit sa castige, in timp, admiratia si recunoasterea propriei valori pentru ca apoi sa preia pozitii importante de conducere. Femeile de afaceri din Romania valideaza propriul succes prin cifre de afaceri ce le pozitioneaza pe primele locuri in topuri.
De la an la an, numarul lor este tot mai mare, iar notorietatea si aprecierea de care se bucura nu sunt altceva decat recunoasterea valorii la purtator, un simbol pe care Business Magazin il sustine si il sprijina permanent.
Pentru ca au demonstrat perseverenta, profesionalism, curaj si maxima implicare, femeile antreprenor au reusit consolidarea unei cariere bazata pe dinamism, actiune si permanenta dedicare. Câteva dintre numele pe care cititorii Business Magazin le pot regăsi în paginile catalogului sunt: Irina Schrotter, Camelia Sucu, Aneta Bogdan, Carmen Adamescu, Maria Grapini, Rucsandra Hurezeanu, Violeta Ciurel, Amalia Nastase, Cristina Batlan , Irina Socol, Monica Iavorschi, Adina Pascu, Andreea Mihai, Georgeta Serban, dar şi multe altele.
Catalogul este disponibil de pe data de 11 martie în reţelele de distibuţie a presei Inmedio şi Relay la preţul de 35 lei.
Pentru a vedea unde sunt toate locaţiile Inmedio şi Relay click aici
Comandă online catalogul AICI.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro