Cele mai puternice femei din România: Camelia Barbălată, Logitech
Camelia Barbălată a fost numită în 2010 country manager pentru Logitech România, Bulgaria şi Republica Moldova, în condiţiile în care din 2006 a fost şef al producătorului de periferice pentru computere numai pe România.
Camelia Barbălată este una din eroinele Catalogului "200 cele mai puternice femei din business", care va fi lansat în curând, şi ale galei "Woman in Power" (19 martie 2014).
În 2010, când i s-a propus relocarea în vederea preluării responsabilităţilor la nivel regional, executivul a preferat să rămână însă în ţara natală. Absolventă a Facultăţii de Finanţe din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucureşti, Camelia Barbălată şi-a început cariera ca executive manager în cadrul Interbrands şi a preluat apoi poziţia de international accounts manager în cadrul Philips România.
CELE MAI PUTERNICE FEMEI DIN ROMÂNIA - EXCLUSIV
Pentru anul trecut, executivul estima anterior o cotă de 25% din piaţa perifericelor evaluată la 18 milioane de euro, în condiţiile în care afacerile companiei au crescut cu 30%. Distribuitorii Logitech pe piaţa locală sunt RHS şi Skin Media, dar compania lucrează direct şi cu retailerii Altex, Media Galaxy şi Domo. Piaţa din Bulgaria este la o treime faţă de România, în timp ce în Moldova businessul este de aproximativ 10 ori mai mic.
Business Magazin lanseaza cea de-a doua ediţie a catalogului dedicat celor mai puternice femei din mediul de afaceri romanesc. De această data, 200 cele mai puternice femei din business cuprinde 200 de nume reprezentative, din pozitii-cheie de conducere, precum CEO, CCO, directori generali, economici, antreprenori, consultanti sau Country Manageri. Au reusit sa castige, in timp, admiratia si recunoasterea propriei valori pentru ca apoi sa preia pozitii importante de conducere. Femeile de afaceri din Romania valideaza propriul succes prin cifre de afaceri ce le pozitioneaza pe primele locuri in topuri.
De la an la an, numarul lor este tot mai mare, iar notorietatea si aprecierea de care se bucura nu sunt altceva decat recunoasterea valorii la purtator, un simbol pe care Business Magazin il sustine si il sprijina permanent.
Pentru ca au demonstrat perseverenta, profesionalism, curaj si maxima implicare, femeile antreprenor au reusit consolidarea unei cariere bazata pe dinamism, actiune si permanenta dedicare. Câteva dintre numele pe care cititorii Business Magazin le pot regăsi în paginile catalogului sunt: Irina Schrotter, Camelia Sucu, Aneta Bogdan, Carmen Adamescu, Maria Grapini, Rucsandra Hurezeanu, Violeta Ciurel, Amalia Nastase, Cristina Batlan , Irina Socol, Monica Iavorschi, Adina Pascu, Andreea Mihai, Georgeta Serban, dar şi multe altele.
Catalogul este disponibil de pe data de 11 martie în reţelele de distibuţie a presei Inmedio şi Relay la preţul de 35 lei.
Pentru a vedea unde sunt toate locaţiile Inmedio şi Relay click aici
Comandă online catalogul AICI.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro