Cele mai puternice femei din România: Carmen Georgescu, Electrolux România
Carmen Georgescu s-a angajaţ la filiala Electrolux din România în urmă cu mai bine de 16 ani. Ea se ocupă de dezvoltarea strategiilor de marketing şi comunicare ale companiei pe piaţa locală, dar şi ale produselor nou lansate de companie în România, gestionând bugetele alocate în acest sens.
Georgescu menţine totodată relaţia cu partenerii comerciali, agenţii şi distribuitorii Electrolux la nivel naţional, dar se ocupă şi de gestionarea activităţilor locale ATL, BTL şi de PR ale brandurilor Electrolux, AEG şi Zanussi. Absolventă de Politehnică, Carmen Georgescu a lucrat pentru o perioadă destul de scurtă la o companie de comerţ, iar la Electrolux a venit la propunerea unei prietene. "Mi-ar fi imposibil să mă plictisesc vreodată, de aceea sper ca şi peste 10 ani să lucrez tot în marketing."
CELE MAI PUTERNICE FEMEI DIN ROMÂNIA - EXCLUSIV
Business Magazin: Cât de greu îşi croieşte o femeie drumul în lumea de business?
Aş putea spune că drumul unei femei în lumea de business este un drum croit cu mâini de fier în mănuşi de catifea, iar diplomaţia mi se pare asul din mânecă pe care o femeie ştie să îl controleze mai bine în business.
Business Magazin: Cum v-aţi caracteriza stilul de conducere şi de creare a unei afaceri?
Când jonglezi între zeci de proiecte, organizarea riguroasă şi check list-urile sunt, în opinia mea, adevărate unelte de supravieţuire. Sunt perfecţionistă şi atentă la detalii; cer întotdeauna foarte mult de la partenerii cu care lucrez, deoarece cred că un manager trebuie să impună nişte standarde înalte de lucru şi să ofere un exemplu de bună practică celor cu care colaborează.
Business Magazin: Care sunt calităţile feminine care ajută în business?
O femeie dispune de câteva atuuri, precum diplomaţia, inteligenţa emoţională şi, mai ales, intuiţia - care contează extrem de mult în business. Sunt caracteristici care fac diferenţa, în special în cazul negocierilor, al recrutărilor de personal, dar şi în activităţile zilnice de business management.
Mai mult decât atât, nu trebuie să uităm de feminitate. Un manager femeie, dar şi feminin, este mult mai apreciat de partenerii de business şi cred că poate avea un cuvânt mai greu de spus decât o femeie care încearcă să imite stilul "bărbătesc". Pe scurt, aş enumera alte calităţi feminine de un real ajutor în business: răbdarea, atenţia la detalii şi capacitatea de analiză.
Business Magazin: Branduri preferate: parfum, haine, accesorii?
În general, optez pentru parfumuri dulci, dar subtile, şi am mai multe branduri preferate, pe care le folosesc alternativ. În materie de haine mizez pe stilul smart-casual. O pereche de jeans, o cămaşă albă şi o bijuterie fină vor fi întotdeauna pentru mine o ţinută lejeră şi comodă de birou. Şi totul însoţit de pantofi cu toc, la care nu renunţ niciodată.
Business Magazin: Destinaţii de vacanţă preferate?
Londra este oraşul de care sunt pur şi simplu îndrăgostită. Este oraşul meu de suflet, pe care l-aş vizita în orice perioadă a anului.
Business Magazin: Cum împăcaţi cariera cu viaţa de familie?
După aproape 16 ani în Electrolux, soţul meu s-a obişnuit deja cu programul meu şi cu perioadele încărcate. Cu toate acestea, încerc să nu depăşeşc o anumită limită şi să nu îmi sacrific familia pentru job. Cu tot programul încărcat de la birou, îmi găsesc şi timp să gătesc în fiecare zi ceva bun pentru familie, să verific lecţiile fiicei mele sau să particip la şedinţele cu părinţii. Doresc să mă implic mai mult în proiecte sociale şi să o atrag şi pe fiica mea în astfel de acţiuni.
Business Magazin lanseaza cea de-a doua ediţie a catalogului dedicat celor mai puternice femei din mediul de afaceri romanesc. De această data, 200 cele mai puternice femei din business cuprinde 200 de nume reprezentative, din pozitii-cheie de conducere, precum CEO, CCO, directori generali, economici, antreprenori, consultanti sau Country Manageri. Au reusit sa castige, in timp, admiratia si recunoasterea propriei valori pentru ca apoi sa preia pozitii importante de conducere. Femeile de afaceri din Romania valideaza propriul succes prin cifre de afaceri ce le pozitioneaza pe primele locuri in topuri.
De la an la an, numarul lor este tot mai mare, iar notorietatea si aprecierea de care se bucura nu sunt altceva decat recunoasterea valorii la purtator, un simbol pe care Business Magazin il sustine si il sprijina permanent.
Pentru ca au demonstrat perseverenta, profesionalism, curaj si maxima implicare, femeile antreprenor au reusit consolidarea unei cariere bazata pe dinamism, actiune si permanenta dedicare. Câteva dintre numele pe care cititorii Business Magazin le pot regăsi în paginile catalogului sunt: Irina Schrotter, Camelia Sucu, Aneta Bogdan, Carmen Adamescu, Maria Grapini, Rucsandra Hurezeanu, Violeta Ciurel, Amalia Nastase, Cristina Batlan , Irina Socol, Monica Iavorschi, Adina Pascu, Andreea Mihai, Georgeta Serban, dar şi multe altele.
Catalogul este disponibil de pe data de 11 martie în reţelele de distibuţie a presei Inmedio şi Relay la preţul de 35 lei.
Pentru a vedea unde sunt toate locaţiile Inmedio şi Relay click aici
Comandă online catalogul AICI.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro