Cele mai puternice femei din România: Dana Bulat, United Media Services
Din 2006, Dana Bulat este directorul general al agenţiei media United Media Services unde deţine 50% din acţiuni, ca urmare a tranzacţiei din urmă cu doi ani prin care a cumpărat pachetul pentru 100.000 de euro de la grupul Ashley & Holmes.
CELE MAI PUTERNICE FEMEI DIN ROMÂNIA - EXCLUSIV
Absolventă a Facultăţii de Relaţii Economice Internaţionale din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucureşti şi a unui Executive Programme la London Business School, Bulat şi-a început cariera ca executive assistant la Uniunea Societăţilor de Asigurare şi Reasigurare. Din 1999 şi până la sfârşitul lui 2005 a evoluat în cadrul Universal McCann, unde a pornit ca research executive, a avansat după aproape trei ani la media planner, după alte 8 luni a preluat poziţia de media manager, iar ultimii mai bine de doi ani a condus divizia de planning a agenţiei.
1. Cât de greu îşi croieşte o femeie drumul în business?
Depinde cred foarte mult şi de industrie. Sunt destul de multe femei în poziţii cheie în publicitate şi marketing, astfel că nu pot spune că este mai greu pentru o femeie decât pentru un bărbat.
2. Care sunt calităţile feminine care ajută în business?
Pe mine m-au ajutat intuiţia, simţul responsabilităţii şi perseverenţa. Nu ştiu dacă toate aceste calităţi sunt eminamente feminine, cred că sunt mai degrabă generale. Ştiu sigur însă că a trebuit să deprind şi o anumită gândire mai pragmatică, simplificată şi axată pe obiective.
3. Branduri preferate: parfum, haine, accesorii.
La acest capitol sunt într-o permanentă evoluţie. Nu fac fixaţie pe un anumit brand, îmi place să experimentez, deşi aş putea spune că am un stil destul de conservator. Brandurile care îmi plac în ultimul timp sunt Stella McCartney, Anna Sui, Isabel Marrant sau brandul românesc Parlor. Iar ca parfum folosesc de mulţi ani Juliette has a gun.
4. Destinaţii de vacanţă preferate.
Vacanţa preferată este cea pe care pot să mi-o iau şi, mai recent, orice moment petrecut împreună cu fetiţa mea îl consider o relaxare. Îmi plac city break-urile neplanificate cu mult timp înainte, vacanţele la schi şi, din când în când, vacanţele în locuri exotice.
5. Carte, muzică film: ce preferaţi?
Mersul la cinema este un hobby pentru mine. Aş merge de câteva ori pe săptămână dacă aş putea. Citesc mai rar, din păcate, şi atunci mai mult cărţi de dezvoltare personală şi de business.
Cea mai bogată femeie din România
Cele mai puternice femei din România: Ioana Lemnaru, Mercedes-Benz România
Cele mai puternice femei din România: Camelia Şucu, Class Living
Cele mai puternice femei din România: Irina Schrotter, Casa de modă Irina Schrotter
Cele mai puternice femei din România: Cristina Bâtlan, Musette
Business Magazin lanseaza cea de-a doua ediţie a catalogului dedicat celor mai puternice femei din mediul de afaceri romanesc. De această data, 200 cele mai puternice femei din business cuprinde 200 de nume reprezentative, din pozitii-cheie de conducere, precum CEO, CCO, directori generali, economici, antreprenori, consultanti sau Country Manageri. Au reusit sa castige, in timp, admiratia si recunoasterea propriei valori pentru ca apoi sa preia pozitii importante de conducere. Femeile de afaceri din Romania valideaza propriul succes prin cifre de afaceri ce le pozitioneaza pe primele locuri in topuri.
De la an la an, numarul lor este tot mai mare, iar notorietatea si aprecierea de care se bucura nu sunt altceva decat recunoasterea valorii la purtator, un simbol pe care Business Magazin il sustine si il sprijina permanent.
Pentru ca au demonstrat perseverenta, profesionalism, curaj si maxima implicare, femeile antreprenor au reusit consolidarea unei cariere bazata pe dinamism, actiune si permanenta dedicare. Câteva dintre numele pe care cititorii Business Magazin le pot regăsi în paginile catalogului sunt: Irina Schrotter, Camelia Sucu, Aneta Bogdan, Carmen Adamescu, Maria Grapini, Rucsandra Hurezeanu, Violeta Ciurel, Amalia Nastase, Cristina Batlan , Irina Socol, Monica Iavorschi, Adina Pascu, Andreea Mihai, Georgeta Serban, dar şi multe altele.
Catalogul este disponibil de pe data de 11 martie în reţelele de distibuţie a presei Inmedio şi Relay la preţul de 35 lei.
Pentru a vedea unde sunt toate locaţiile Inmedio şi Relay click aici
Comandă online catalogul AICI.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro