De la ciocolata la benzina

Postat la 31 mai 2010 419 afişări

Camelia Ene, 33 de ani, a reusit sa pastreze in 2009 vanzarile din magazinele benzinariilor Mol la acelasi nivel ca in 2008, desi vanzarile de carburanti au scazut cu 5%.

Dupa sapte ani la Nestlé si Kraft, Camelia Ene a trecut in 2007 de partea retailului ca director al magazinelor din benzinariile Mol Romania. Iar pana la promovarea ca director de vanzari a mai fost nevoie de doar trei luni.

Camelia Ene se angaja in cadrul Kraft Romania in anul 2000, unde cariera sa s-a dezvoltat simultan cu departamentul de key-accounts. Primul client in cadrul Kraft a fost Carrefour, iar cand a parasit compania, in 2004, era responsabila de vanzarile din toate hipermarketurile si o parte din supermarketuri. Urmatorii doi ani si jumatate au prins-o in departamentul de Channel & Category Sales Development din cadrul Nestlé Romania.

Odata cu oferta Mol de a coordona activitatea magazinelor din benzinarii, Camelia Ene a trecut de partea cealalta a baricadei si s-a ocupat din martie pana in iunie 2007 de reorganizarea si cresterea vanzarilor in cele peste 100 de magazine din cadrul statiilor, magazine care aduceau 11% din cifra de afaceri a Mol Romania. Experienta de shop retail manager a fost insa de scurta durata, deoarece in iunie 2007 Camelia Ene a preluat pozitia de director de vanzari, pozitie din care coordoneaza atat magazinele, cat si vanzarile de carburant. In 2009 ne-am confruntat cu un an foarte dificil, dar cred ca este important ca am mentinut vanzarile din magazine egale cu cele din 2008, iar vanzarile de carburanti au scazut cu doar 5% ca volum, sub media pietei", spune Camelia Ene.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
tineri manageri,
Camelia Ene,
Mol,
Kraft
/lideri/de-la-ciocolata-la-benzina-6195692
6195692
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.