De la ciocolata la benzina
Camelia Ene, 33 de ani, a reusit sa pastreze in 2009 vanzarile din magazinele benzinariilor Mol la acelasi nivel ca in 2008, desi vanzarile de carburanti au scazut cu 5%.
Dupa sapte ani la Nestlé si Kraft, Camelia Ene a trecut in 2007 de partea retailului ca director al magazinelor din benzinariile Mol Romania. Iar pana la promovarea ca director de vanzari a mai fost nevoie de doar trei luni.
Camelia Ene se angaja in cadrul Kraft Romania in anul 2000, unde cariera sa s-a dezvoltat simultan cu departamentul de key-accounts. Primul client in cadrul Kraft a fost Carrefour, iar cand a parasit compania, in 2004, era responsabila de vanzarile din toate hipermarketurile si o parte din supermarketuri. Urmatorii doi ani si jumatate au prins-o in departamentul de Channel & Category Sales Development din cadrul Nestlé Romania.
Odata cu oferta Mol de a coordona activitatea magazinelor din benzinarii, Camelia Ene a trecut de partea cealalta a baricadei si s-a ocupat din martie pana in iunie 2007 de reorganizarea si cresterea vanzarilor in cele peste 100 de magazine din cadrul statiilor, magazine care aduceau 11% din cifra de afaceri a Mol Romania. Experienta de shop retail manager a fost insa de scurta durata, deoarece in iunie 2007 Camelia Ene a preluat pozitia de director de vanzari, pozitie din care coordoneaza atat magazinele, cat si vanzarile de carburant. In 2009 ne-am confruntat cu un an foarte dificil, dar cred ca este important ca am mentinut vanzarile din magazine egale cu cele din 2008, iar vanzarile de carburanti au scazut cu doar 5% ca volum, sub media pietei", spune Camelia Ene.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro