De la ciocolata la benzina
Camelia Ene, 33 de ani, a reusit sa pastreze in 2009 vanzarile din magazinele benzinariilor Mol la acelasi nivel ca in 2008, desi vanzarile de carburanti au scazut cu 5%.
Dupa sapte ani la Nestlé si Kraft, Camelia Ene a trecut in 2007 de partea retailului ca director al magazinelor din benzinariile Mol Romania. Iar pana la promovarea ca director de vanzari a mai fost nevoie de doar trei luni.
Camelia Ene se angaja in cadrul Kraft Romania in anul 2000, unde cariera sa s-a dezvoltat simultan cu departamentul de key-accounts. Primul client in cadrul Kraft a fost Carrefour, iar cand a parasit compania, in 2004, era responsabila de vanzarile din toate hipermarketurile si o parte din supermarketuri. Urmatorii doi ani si jumatate au prins-o in departamentul de Channel & Category Sales Development din cadrul Nestlé Romania.
Odata cu oferta Mol de a coordona activitatea magazinelor din benzinarii, Camelia Ene a trecut de partea cealalta a baricadei si s-a ocupat din martie pana in iunie 2007 de reorganizarea si cresterea vanzarilor in cele peste 100 de magazine din cadrul statiilor, magazine care aduceau 11% din cifra de afaceri a Mol Romania.
Experienta de shop retail manager a fost insa de scurta durata, deoarece in iunie 2007 Camelia Ene a preluat pozitia de director de vanzari, pozitie din care coordoneaza atat magazinele, cat si vanzarile de carburant. I|n 2009 ne-am confruntat cu un an foarte dificil, dar cred ca este important ca am mentinut vanzarile din magazine egale cu cele din 2008, iar vanzarile de carburanti au scazut cu doar 5% ca volum, sub media pietei", spune Camelia Ene.
Urmărește Business Magazin
![](https://cnt.m.ro/c.gif?id=6195692&pid=341)
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro