Doi fraţi au decis să nu mai lucreze pentru alţii: afacerea lor a ajuns în cinci ani la un milion de euro
Teodor Blidăruş şi fratele său Adrian Blidăruş (36 de ani) au fondat compania specializată în dezvoltarea şi implementarea de aplicaţii software de business Softelligence, cu afaceri de puţin peste 1,5 milioane de euro anul trecut, în creştere cu 40% comparativ cu anul precedent.
Cu o experienţă de peste 15 ani în domeniul IT&C, Teodor Blidăruş este acum managing partnerul Softelligence, fiind cel care desenează strategia companiei şi coordonează dezvoltarea acesteia. Aceeaşi funcţie o ocupă şi Adrian Blidăruş, însă atribuţiile sale vizează mai degrabă managementul proiectelor de dezvoltare şi implementare de soluţii complexe de ultimă generaţie, bazate pe tehnologii web, mobile, cloud şi embedded.
Compania înfiinţată de Blidăruş în 2006 a prins elan din 2011, când cifra de afaceri s-a dublat până la un milion de euro comparativ cu anul precedent, în timp ce anul trecut creşterea a fost de 40%. Pentru 2013, fondatorii şi-au propus o majorare a veniturilor cu 30%, aşa încât anul să fie încheiat cu afaceri de peste 2 milioane de euro, şi o extindere a portofoliului de clienţi, în prezent 90 de companii printre care Ambient, Aon, Allianz, ING, BCR Leasing, Optiplaza sau Mol România. Aproximativ 44% din businessul Softelligence provine din servicii de consultanţă şi implementare de soluţii software de business precum customer relationship management sau business intelligence şi integrarea lor cu sisteme ERP, 35% din proiecte de outsourcing şi 21% din comercializarea de soluţii web şi mobile.
Timp de opt ani, începând cu 2000, Teodor Blidăruş a ocupat poziţia de Charisma enterprise technical manager în cadrul producătorului autohton de software TotalSoft, acumulând experienţă în domenii precum web & mobile, CRM, BI şi ERP la conducerea unor echipe ce au desfăşurat proiecte de integrare software şi dezvoltare de business.
FUNCŢIE cofondator
VÂRSTĂ 35 de ani
CIFRĂ DE AFACERI 2012 1,52 milioane euro
ANGAJAŢI 58
100 de tineri manageri sau antreprenori care, la nici 40 de ani, conduc companii cu afaceri de milioane euro sunt puşi anual, încă din 2006, în lumina reflectoarelor de jurnaliştii BUSINESS Magazin. Indiferent că sunt formaţi în multinaţionale sau au dobândit experienţă clădind propriile afaceri, ei sunt nu numai etalonul mediului de business românesc, ci şi cei care trasează direcţiile economiei.
BUSINESS Magazin vă prezintă a opta ediţie a catalogului 100 TINERI MANAGERI DE TOP. Catalogul este disponibil din luna mai la toate punctele de difuzarea a presei Inmedio si Relay la pretul de 35 lei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro