Gabriel Cârlig a fondat businessul Jolidon, o afacere de 20 de milioane de euro pe an
Producătorul Jolidon, controlat de omul de afaceri Gabriel Cârlig, estimează că va reveni pe profit în acest an, după trei ani de pierderi, şi mizează pe un avans cu 15% al cifrei de afaceri faţă de anul trecut, când a avut un business de 90 mil. lei (circa 21 mil. euro).
"În primul semestru al acestui an afacerile companiei s-au situat pe un trend ascendent. (...) ne-am extins activitatea pe noi pieţe şi am consolidat colaborările existente", a declarat Cârlig pentru ZF Transilvania. La 26 de ani, proaspăt absolvent al Facultăţii de Electrotehnică, Gabriel Cârlig a înfiinţat o mică afacere cu costume de baie şi lenjerie intimă. Firma a devenit ulterior una dintre puţinele multinaţionale româneşti. Compania a ajuns să distribuie produsele în aproape toate capitalele Europei, în SUA, Canada, Africa şi Japonia. Anual, Cârlig participă la marile saloane internaţionale unde îşi lansează noile colecţii, iar asta contribuie la vizibilitatea brandurilor sale - Jolidon, Prelude, Argos, Infiore sau Chiaro di Luna. Anul trecut Jolidon a renunţat la magazinele deţinute în afara ţării şi a decis să apeleze la distribuitori pentru vânzarea produselor pe pieţele externe. Pe piaţa locală numărul de magazine Jolidon se menţine în continuare la nivelul de 87 de unităţi.
Business Magazin a lansat luni, 12 noiembrie 2012, a treia editie a catalogului 100 CEI MAI ADMIRATI CEO DIN ROMANIA. Detalii aici.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro