Laura Lavinia Băloi: Cel mai mult mă inspiră oamenii curajoşi şi curioşi cărora nu le este teamă să testeze idei noi şi să se lase la rândul lor inspiraţi de cei din jur
Cel mai mult mă inspiră... oamenii curajoşi şi curioşi cărora nu le este teamă să testeze idei noi şi să se lase la rândul lor inspiraţi de cei din jur.
Prefer să lucrez... într-un birou open space, înconjurată de mulţi oameni.
Obiectivul meu principal în rolul actual este... să contribui la digitalizarea industriei de asigurări şi pensii private şi să le ofer clienţilor cea mai uşoară şi frumoasă experienţă în mediul digital. Pentru noi, oamenii sunt pe primul loc şi satisfacţia clienţilor este prioritară.
În următorul concediu, aş vrea să... călătoresc cu maşina prin Europa, să mă bucur de natură şi de plăcerea de a depăşi graniţe multiple.
Din agenda mea zilnică nu lipseşte... o plimbare în aer liber, cafeaua de dimineaţă citind presa locală şi internaţională şi callurile de la începutul zilei cu colegii din echipă.
Lecţia pe care am învăţat-o în cariera mea de până acum este... că întotdeauna oamenii fac diferenţa.
Liderul ideal este... omul din spatele echipei, empatic, axat pe dezvoltarea permanentă a oamenilor şi a businessului, care trăieşte mereu cu un picior în prezent şi unul în viitor.
Vârstă: 34 de ani
Funcţie: Head of Customer Strategy and Digital
Companie: NN România
Număr de angajaţi: 450
Prime brute subscrise (NN Asigurări de Viaţă): 853,6 mil. lei
Număr de consultanţi financiari: 1.500
Cotă de piaţă în segmentul pensiilor private obligatorii în funcţie de activele nete (NN Pensii)*: 34,83%
Surse: raport financiar anual NN Asigurări de Viaţă, *date ASF România, 31 decembrie 2020
Numărul colegilor din echipa sa: 11
Experienţă: de la un job în call center, urmat de sesiunile de training cu forţa de vânzări, dezvoltarea strategiilor pentru atragerea şi loializarea clienţilor şi până la sfera digitală ca „playground”, toate experienţele i-au întărit ideea că sursa cea mai importantă de inspiraţie vine din interacţiunea cu clienţii.
Domeniile pe care se concentrează în prezent: strategia digitală în ansamblu, cu accent pe dezvoltarea de noi aplicaţii digitale, îmbunătăţirea UX/UI şi integrarea inteligenţei artificiale şi a analizei datelor, care ajută compania să intuiască tendinţele din piaţă şi nevoile clienţilor şi să răspundă cu soluţiile potrivite.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro