Liderul tichetelor de masă din România: emite 15 milioane de vouchere pe lună şi are 40% din piaţă
Cu o experienţă de peste 16 ani în marketing, acumulată atât în multinaţionale americane, cât şi europene, din domenii precum producţie, retail, servicii financiare sau bunuri de larg consum, Adina Popa este în prezent directorul de marketing şi dezvoltare al Sodexo.
Compania de origine franceză emite tichete valorice precum bonuri de masă ori cupoane cadou sau de vacanţă, în medie aproximativ 15 milioane pe lună, având o cotă cuprinsă între 35 şi 40% din piaţa românească unde este operaţională de 15 ani.
Din poziţia deţinută, Popa coordonează activitatea de marketing şi dezvoltare a companiei din anul 2002 şi este responsabilă de un buget anual de un milion de euro. Conduce o echipă formată din şapte oameni, dar desfăşoară adesea proiecte care implică angajaţi din alte departamente precum vânzări, IT, financiar sau operaţiuni. Printre cele mai importante proiecte coordonate de Adina Popa se numără rebrandingul Sodexo în 2007-2008, un proiect de repoziţionare a companiei la nivel internaţional în cadrul căruia filiala din România a fost unul dintre centrele pilot de implementare, lansarea în perioada 2006-2009 a tichetelor cadou, de creşă şi de vacanţă, ca instrumente de motivare a angajaţilor, dar şi a tichetelor sociale, precum şi dezvoltarea instrumentelor de motivare pentru companii din România. Adina Popa a absolvit Facultatea de Relaţii Economice Internaţionale din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucureşti. A lucrat din 1997 la Colgate Palmolive România, ca merchandising manager şi apoi ca assistant product manager, iar în CV-ul său se regăsesc şi Düfa România sau Gimrom Holding – Gima Supermarket.
FUNCŢIE: marketing & development director
VÂRSTĂ: 38 de ani
CIFRĂ DE AFACERI 2011: 13,9 milioane de euro
PROFIT NET 2011: 3,5 mil. euro
ANGAJAŢI: 182
100 de tineri manageri sau antreprenori care, la nici 40 de ani, conduc companii cu afaceri de milioane euro sunt puşi anual, încă din 2006, în lumina reflectoarelor de jurnaliştii BUSINESS Magazin. Indiferent că sunt formaţi în multinaţionale sau au dobândit experienţă clădind propriile afaceri, ei sunt nu numai etalonul mediului de business românesc, ci şi cei care trasează direcţiile economiei.
BUSINESS Magazin vă prezintă a opta ediţie a catalogului 100 TINERI MANAGERI DE TOP. Catalogul este disponibil din luna mai la toate punctele de difuzarea a presei Inmedio si Relay la pretul de 35 lei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro