Lorand Szarvadi a fondat Domo, al doilea cel mai mare jucător de pe piaţa locală de electro-IT
Lorand Szarvadi este unul dintre fondatorii Domo, al doilea cel mai mare jucător de pe piaţa locală de electro-IT.
El ocupă funcţia de director general încă din 1994, la patru ani după ce a absolvit Institutul de Ştiinţe Economice din cadrul Universităţii Babeş-Bolyai. Szarvadi, unul dintre cei mai cunoscuţi şi experimentaţi oameni din domeniu, a decis în 2007 să vândă pachetul majoritar de acţiuni către fondul de investiţii Trans Balkan Investment (fostul Equest Investment Balkans), care a achiziţionat în acelaşi timp şi retailerul bulgar Technomarket. Antreprenorul a păstrat însă atât funcţia de director general, cât şi un pachet minoritar de acţiuni. Patru ani mai târziu fondul de investiţii a scos la vânzare pachetul majoritar de acţiuni în cadrul holdingului, iar Szarvadi s-a anunţat interesat să îşi răscumpere compania, însă până în prezent nu există informaţii dacă a făcut sau nu această mutare. Domo a terminat anul trecut cu afaceri de 165 mil. euro, în scădere cu aproape 10%, iar pierderile companiei s-au majorat de peste cinci ori, până la 6,5 mil. euro. În acest context, reţeaua Domo a anunţat un proiect major de restructurare, având ca ţintă ajungerea la o reţea de 100 de magazine la jumătatea lui 2013, cu zece mai puţin faţă de vara acestui an şi cu 27 mai puţine decât în vara anului trecut.
Business Magazin a lansat luni, 12 noiembrie 2012, a treia editie a catalogului 100 CEI MAI ADMIRATI CEO DIN ROMANIA. Detalii aici.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro