Manuela Stoica: Liderul ideal ştie să dea direcţia, oferă feedback constructiv, îşi asumă deciziile, este mereu de partea echipei şi participă activ la proiecte
Lecţia pe care am învăţat-o în cariera mea de până acum este că... planificarea şi stabilirea rolurilor şi responsabilităţilor sunt cruciale pentru un proiect de succes.
Primul meu şef spunea că... dacă nu faci greşeli, nu evoluezi. Mi-a luat puţin timp să înţeleg că o greşeală asumată este o lecţie valoroasă învăţată.
CEO-ul pe care îl admir cel mai mult este... Gert Boyle. Mai puţin cunoscută, este femeia din spatele brandului fashion Columbia Sportswear. Este un exemplu de umor, determinare şi implicare. În anii ’70, atunci când soţul ei a murit subit, iar compania era aproape de colaps financiar, a intervenit şi a salvat brandul, transformându-l într-unul care oferea îmbrăcăminte sportivă pentru toată lumea, nu doar pentru sportivii de performanţă. Poate acum pare banal, dar în acele timpuri, doar femeile puternice îşi asumau astfel de responsabilităţi. De asemenea, câţiva ani mai târziu a devenit şi imaginea propriei companii, jucând într-o campanie publicitară alături de fiul ei.
Liderul ideal... ştie să dea direcţia, oferă feedback constructiv, îşi asumă deciziile, este mereu de partea echipei şi participă activ la proiecte.
Calitatea principală pe care o caut la un coleg este... capacitatea de adaptare. Asta pentru că astăzi, rezistenţa la schimbare poate ridica probleme în business-ul de zi cu zi.
Vârstă: 39 de ani
Funcţie: eCommerce Digital Marketing Manager
Companie: Samsung Electronics Romania
Cifră de afaceri (2020): 4,89 mld. lei
Profit net (2020): 97,8 mil. lei
Număr de angajaţi: 124
Numărul colegilor din echipa sa: 5
Experienţă: Înainte de a se alătura echipei Samsung în 2016, a coordonat timp de 9 ani activităţile de marketing şi PR ale integratorului de plăţi online PayU România.
Domeniile pe care se concentrează în prezent: În momentul de faţă, este implicată 100% în dezvoltarea canalului D2C al Samsung România. Din acest rol, explorează mai multe zone, de la înţelegerea nevoilor clienţilor, la impactul reputaţiei brandului, până la setări de procese, distribuţie şi vânzări.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro