Omar Ahmed Chehne: Această pandemie este exemplul că nu putem să anticipăm totul, dar avem capacitatea de a ne adapta şi de a inova, chiar şi atunci când credeam că ne-am atins potenţialul
Cred că jobul ideal este... cel pentru care abia aştepţi să ajungi la birou, faci ceea ce îţi place şi nu îţi dai seama când trec cele opt ore, pentru că timpul este doar o unitate de măsură.
Cel mai dificil din punct de vedere profesional este... să te reinventezi ori de câte ori ai ocazia. Industria de telecomunicaţii este dinamică, astfel nu este suficient să ţii pasul, trebuie să fii cel care setează trendurile, dacă vrei să fii prima alegere a clienţilor.
Lucrul de care sunt cel mai mândru este... echipa pe care am construit-o în Telekom Romania, care în doar o săptămână de la debutul pandemiei lucra 100% de acasă şi alături de care, în acest an dificil, am crescut vânzările de produse şi servicii cu 50% faţă de perioada prepandemică.
Din agenda mea zilnică nu lipsesc... 30 de minute de pauză, pentru a-mi păstra energia bună şi productivitatea la cote maxime.
Lecţia pe care am învăţat-o în cariera mea de până acum este...să mă aştept ca neprevăzutul să apară, oricât de bine a fost totul planificat, neprevăzut pe care trebuie să-l îmbrăţişez pentru a putea merge mai departe. Această pandemie este exemplul că nu putem să anticipăm totul, dar avem capacitatea de a ne adapta şi de a inova, chiar şi atunci când credeam că ne-am atins potenţialul.
Sper ca viitorul să fie... cel puţin la fel de interesant precum au fost toate experienţele profesionale de până acum, cu provocări care să mă determine să caut întotdeauna noi unghiuri de abordare.
Vârstă: 35 de ani
Funcţie: Manager Customer Care Services
Companie: Telekom România
Venituri (în T1 2021): 210 mil. euro
EBITDA (ajustată după IFRS-16): 34,5 mil. euro
Experienţă: are peste 10 ani de experienţă în domeniul telecomunicaţiilor, în roluri care au presupus soluţionarea problemelor clienţilor şi îmbunătăţirea interacţiunii dintre aceştia şi companie.
Domeniile pe care se concentrează în prezent: echipa companiei, care reprezintă prima linie din interacţiunea pe care clienţii o au cu Telekom România.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro