Povestea româncei care are magazine în cele mai selecte zone din Milano, New York şi Londra
Cristina Bâtlan vinde de peste un milion de euro anual în România, dar extinderea vânzărilor Musette peste hotare este principala sa motivaţie. Acum, exporturile deţin o treime din cifra de afaceri a companiei, iar antreprenoarea este nerăbdătoare să deschidă primul magazin în Germania.
Cristina Bâtlan sau „Doamna Musette” avea 18 ani când a decis să îşi deschidă propria companie. Nu lucrase niciodată înainte, iar deschiderea propriei afaceri a făcut să devină şi să rămână de atunci până în prezent propria ei şefă, potrivit unui interviu anterior acordat Business Magazin.
A început iniţial un business cu ţesături, pe care l-a dezvoltat sub numele Musette timp de aproape un deceniu. În 2000, familia Bâtlan a decis să deschidă o fabrică de pielărie şi să treacă la o nouă etapă.
La momentul când apărea în catalogul Tinerilor manageri de top, în 2011, Musette Group deţinea două fabrici şi avea 270 de angajaţi. Antreprenoarea a reuşit să îşi dubleze afacerea în criză, ajungând de la 22,9 milioane de lei în 2008 (6,23 milioane de euro) la 47,3 milioane de lei (10,6 milioane de euro) în 2013.
Cristina Bâtlan este şi unul dintre puţinii antreprenori români care a îndrăznit să se extindă şi în afara ţării, numele Musette fiind prezent în capitale ale modei precum Milano, New York şi Londra, dar şi în Luxemburg, Bulgaria sau Israel. Ambiţia ei din 2008 era ca într-un deceniu numele Musette să fie prezent în 300 de magazine din toată lumea.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro