Povestea tânărului care astăzi conduce compania în care s-a angajat în primul an de facultate

Autor: Razvan Muresan Postat la 04 octombrie 2013 21480 afişări

Valentin Văcăruş s-a angajat ca spiralator de calendare şi a făcut 16.000 de bucăţi în primul an: „Un minut şi 21 de secunde dura o spiralare pe o maşină Heidelberg" . Astăzi are 35 de ani, este director şi acţionar în afacerea ajunsă după mai bine de un deceniu la trei milioane de euro pe an.

"Sunt din Siliştea Gumeşti, de la Marin Preda. Am şi un site, se numeşte silişteagumeşti.ro şi l-am gândit ca o resursă pentru copiii care locuiesc acolo şi vor să studieze în alt oraş. Să sune să zică că sunt Costică a lui cutare şi vreau să mă ajuţi să înţeleg cum e domeniul ăla."

Povestea lui Valentin Văcăruş începe din primul an de facultate, când şi-a găsit prima slujbă în cadrul agenţiei Speed Promotion. După spiralatul de calendare din primul an, pe care şi astăzi şi-l aminteşte bine – „am avut o comandă de 16.000 de bucăţi de la Radio Total„ – a devenit curier şi vânzător de cărţi de vizită - „într-un an de zile am livrat cu tramvaiul şi apoi cu un Tico cel puţin pentru 6.000 de clienţi„. Ulterior, a ajuns account executive, cu alte cuvinte a devenit responsabil de producţia publicitară din companie, însemnând ore bune petrecut în tipografie şi ateliere de serigrafie. Privind retrospectiv, spune că experienţa l-a ajutat să ştie ce poate să vândă, ce poate să facă pentru client şi ce nu, iar asta transmitea clientului mesajul că „ştiu cu adevărat despre ce vorbesc".

În 2006 primea prima poziţie managerială, ajungând client service director, an în care reuşise să-şi termine studiile. Văcăruş a absolvit facultatea şi un masterat în marketing şi comunicare în cadrul Academiei de Studii Economice din Bucureşti şi avea să termine în 2012 şi programul de MBA la Universitatea Româno-Canadiană. 2007 era anul în care compania făcea primul milion de euro cifră de afaceri. În 2008, prelua conducerea Godmother, odată cu rebrandingul vechii Speed Promotion. Astăzi, Văcăruş este şi acţionar şi deţine 30% din business, iar compania a raportat, cu cei 24 de angajaţi, afaceri de două milioane de euro în 2012 şi ţinteşte trei milioane pentru anul în curs.

FUNCŢIE managing director

VÂRSTĂ 35 de ani

CIFRĂ DE AFACERI 2011 2 mil. euro

ANGAJAŢI cca 30


100 de tineri manageri sau antreprenori care, la nici 40 de ani, conduc companii cu afaceri de milioane euro sunt puşi anual, încă din 2006, în lumina reflectoarelor de jurnaliştii BUSINESS Magazin. Indiferent că sunt formaţi în multinaţionale sau au dobândit experienţă clădind propriile afaceri, ei sunt nu numai etalonul mediului de business românesc, ci şi cei care trasează direcţiile economiei.

BUSINESS Magazin vă prezintă a opta ediţie a catalogului 100 TINERI MANAGERI DE TOP. Catalogul este disponibil din luna mai la toate punctele de difuzarea a presei Inmedio si Relay la pretul de 35 lei.

Urmărește Business Magazin

/lideri/povestea-tanarului-care-astazi-conduce-compania-in-care-s-a-angajat-in-primul-an-de-facultate-11453274
11453274
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.