Sfatul unei antreprenoare pentru tinerii din România: Dacă ai o idee în care crezi, urmează-ţi visul şi deschide-ţi o afacere

Autor: Razvan Muresan Postat la 16 octombrie 2013 2424 afişări

Carmen Grigore, o antreprenoare de 33 de ani care conduce afacerea delazero.com, firmă specializată pe externalizarea serviciilor de e-commerce, îi sfătuieşte pe tinerii care lucrează în companii să pornească un business pe cont propriu, în cazul în care cred în ideea lor de afacere.

2008, anul debutului crizei financiare în România, o găsea pe Carmen Grigore într-o poziţie cheie la o reputată firmă de project management în construcţii. Atunci a primit o propunere: să rişte totul pe o carte şi să se ocupe de o afacere într-un domeniu complet nou. A acceptat provocarea. O decizie inspirată care îi aduce, de la an la an, o creştere exponenţială a cifrei de afaceri şi satisfacţia de a lucra într-un domeniu căruia încă nu i s-au pus bazele pe deplin în România şi care este în continuă formare. Delazero.com, compania pe care aceasta o conduce, este una dintre puţinele firme specializate pe externalizarea serviciilor de e-commerce. Serviciile companiei includ crearea şi implementarea unei platforme personalizate, susţinute de servicii integrate de promovare, marketing şi vânzări. În prezent, în portofoliul companiei se află magazinele www.ottershop.ro, www.remington-style.ro şi www.delonghi-store.ro.

Compania estimează că anul acesta îşi va mai adăuga în portofoliu cel puţin două magazine.

„Am avut chiar şi câteva oferte de colaborare din străinătate. Nu spun că nu am vrea să ne dezvoltăm şi în acest sens, însă, pentru moment, cred că este important să ne creştem cât mai bine magazinele şi să investim în branduri care au deja un istoric la nivel naţional. Am colaborat bine cu brandurile pe care le reprezentăm momentan în online, iar rezultatele s-au văzut", spune Carmen Grigore.

FUNCŢIE managing partner

VÂRSTĂ 33 de ani

CIFRĂ DE AFACERI 2012 2,6 mil. lei

ANGAJAŢI 12


100 de tineri manageri sau antreprenori care, la nici 40 de ani, conduc companii cu afaceri de milioane euro sunt puşi anual, încă din 2006, în lumina reflectoarelor de jurnaliştii BUSINESS Magazin. Indiferent că sunt formaţi în multinaţionale sau au dobândit experienţă clădind propriile afaceri, ei sunt nu numai etalonul mediului de business românesc, ci şi cei care trasează direcţiile economiei.

BUSINESS Magazin vă prezintă a opta ediţie a catalogului 100 TINERI MANAGERI DE TOP. Catalogul este disponibil din luna mai la toate punctele de difuzarea a presei Inmedio si Relay la pretul de 35 lei.

Urmărește Business Magazin

/lideri/sfatul-unei-antreprenoare-pentru-tinerii-din-romania-daca-ai-o-idee-in-care-crezi-urmeaza-ti-visul-si-deschide-ti-o-afacere-11522073
11522073
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.