Sub conducerea sa reţeaua de parfumerii Douglas s-a extins cu 11 noi magazine
Din toamna anului 2011, Lavinia Ivas a preluat funcţia de country manager al reţelei de parfumerii Douglas, care sub conducerea sa a deschis 11 noi magazine, numărul acestora ajungând la 18. Compania, care are 200 de angajaţi, a realizat în 2013 o cifră de afaceri de 12,5 milioane de euro.
Despre parcursul său profesional, Lavinia Ivas spune că, pentru a ajunge la conducerea filialei locale a celui mai mare retailer de parfumerie din Europa, „nu a fost uşor: am muncit foarte mult, au fost şi perioade dificile, dar nu am încetat să învăţ, am reuşit sa livrez rezultate, am creat şi coordonat echipe performante. Fiecare loc de muncă pe care l-am avut a însemnat o experienţă pentru mine. Dar când mă uit în trecut, mă gândesc în primul rând la oamenii speciali pe care i-am întâlnit: la echipele din care am făcut parte, la cele pe care le-am format şi împreună cu care am atins rezultate frumoase şi nu în ultimul rând la cei care au crezut în mine când eram la începutul carierei de manager şi care mi-au încredinţat proiecte importante.“
Absolventă a ASE şi a unui EMBA în Global Management, care s-a derulat pe o perioadă de aproape doi ani în Austria, Rusia, China, India şi SUA, Lavinia Ivas a deţinut, înainte de a prelua conducerea Douglas, funcţia de director executiv al Pansiprod Medical.
Vreme de zece ani a lucrat în cadrul Sensiblue, companie în cadrul căreia a avansat pas cu pas; iniţial a fost regional sales manager, apoi director naţional de vânzări pentru farmaciile Prestige şi magazinele L’Occitane. A avansat apoi ca chanel marketing manager (2007-2008) şi din 2008 până în 2010 a fost director executiv al reţelei de magazine pentru copii Miniblue (2008-2010).
„Cronologic vorbind, sunt trei momente care mi-au marcat parcursul profesional în mod remarcabil: experienţa din cadrul companiei Sensiblu (retailerul de farmacii), care este o şcoală de business extraordinară, Executive MBA-ul urmat la WU Academy din Viena şi, în ultimii aproape 4 ani, experienţa Douglas, unde pot să îmi fructific cunoştinţele acumulate până acum, aplicând o strategie de business care vizibil dă rezultate. Deşi nu am încercat niciodată un antreprenoriat, am observat că mă acomodez foarte uşor în companiile în care este apreciat şi încurajat spiritul antreprenorial. Deci nu se ştie niciodată".
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro