TINERI MANAGERI DE TOP: Bogdan Popescu concepe strategia de extindere a Metro Cash & Carry Romania
Se ocupa de proiectele strategice referitoare la dezvoltarea companiei companiei, unul dintre ele fiind extinderea retelei Metro Cash & Carry Romania, cel mai mare comerciant de pe piata romaneasca.
Lucreaza in cadrul comerciantului german de aproape doi ani, dupa ce l-a cunoscut pe Dusan Wilms, directorul general al companiei, care revenea in fruntea companiei dupa cinci ani cu mari planuri de schimbare si de adaptare a modelului de afaceri a companiei la realitatile de atunci ale economiei.
Ca pregatire, este inginer de aviatie, are o diploma in drept (obtinuta la Universitatea din Bucuresti), a absolvit cursul postuniversitar de stiinte politice din cadrul SNSPA si este alumni Asebuss (2001). Metro este a doua companie in care lucreaza, pentru ca inainte a fost, vreme de 15 ani, angajat in grupul Shell, unde a avansat pana la pozitia de director de aprovizionare si distributie, fiind si membru in board. Din 2001 pana in 2008 a lucrat peste hotare: sase ani in Olanda si un an in Spania.
Momentul in care a ajuns la Metro Cash & Carry Romania a coincis cu o perioada inedita in retailul romanesc. Dupa o etapa de expansiune si crestere continua a vanzarilor, "companiile s-au vazut, pentru prima data pe piata din Romania, puse in situatia de a eficientiza si consolida afacerea". Bogdan Popescu considera ca unul dintre cele mai interesante proiecte de care se ocupa acum este extinderea retelei si largirea gamei de formate pe care compania le opereaza. Bogdan Popescu poate avea in fiecare moment o radiografie destul de exacta a intregii activitati din companie, a interdependentelor dintre departamente si activitati si, in general, felul cum Metro se pozitioneaza in piata.
Crede ca antreprenoriatul aduce foarte putine lucruri pe care nu le poate oferi o multinationala. "Dar te lipseste de foarte multe lucruri pe care numai o organizatie solida, cu o anume istorie si cultura, le poate oferi. Mi-au fost oferite ocazii extraordinare in companiile in care am lucrat, sa inovez, sa schimb. Tine doar de fiecare dintre noi sa alegem actiunea in detrimentul inactiunii."
BUSINESS Magazin prezinta, in cea de-a sasea editie a anuarului 100 Tineri Manageri de Top, o noua generatie de business, managerii si antreprenorii de pana in 40 de ani care conduc cele mai importante si dinamice companii din Romania.
Comanda acum varianta electronica a catalogului la pretul de 25 lei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro