Un domeniu de 16 milioane de euro

Postat la 26 februarie 2007 1908 afişări

Tudor Neculoiu este un inginer caruia dansurile populare i-au deschis granitele Europei si fiecare tara vizitata i-a largit orizontul antreprenorial. Astazi conduce unul dintre cele mai autentice brand-uri romanesti din tara, o afacere ce depaseste 16 milioane de euro pe an.

Sergiana era, la inceputul anilor e90, o mica fabrica de panificatie construita cu un singur scop, acela de a asigura paine proaspata turistilor care aveau sa viziteze Poiana Marului. Bineinteles, doar painea nu era de-ajuns pentru masa turistilor, astfel incat Tudor Neculoiu s-a gandit ca ar trebui sa-si serveasca clientii si cu produse proprii din carne. Si, cum turistii au intarziat sa apara, terenul pe care trebuia sa se construiasca un mare complex agroturistic a inceput sa gazduiasca o fabrica de carne. Producatorul de carne Sergiana a contribuit la cresterea averii lui Neculoiu pana la aproape 25 de milioane de euro.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Un,
domeniu,
de,
16,
milioane,
de,
euro
/lideri/un-domeniu-de-16-milioane-de-euro-4073601
4073601
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.