Un domeniu de 16 milioane de euro
Sergiana era, la inceputul anilor e90, o mica fabrica de panificatie construita cu un singur scop, acela de a asigura paine proaspata turistilor care aveau sa viziteze Poiana Marului. Bineinteles, doar painea nu era de-ajuns pentru masa turistilor, astfel incat Tudor Neculoiu s-a gandit ca ar trebui sa-si serveasca clientii si cu produse proprii din carne. Si, cum turistii au intarziat sa apara, terenul pe care trebuia sa se construiasca un mare complex agroturistic a inceput sa gazduiasca o fabrica de carne. Producatorul de carne Sergiana a contribuit la cresterea averii lui Neculoiu pana la aproape 25 de milioane de euro.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro