Un fost corporatist a creat de la zero propria marcă de bere 100% românească
Laurenţiu Bănescu şi-a propus împreună cu partenerul său, Alexandru Geamănu, să revitalizeze tradiţia producţiei de bere în micile fabrici locale şi să facă loc mărcii Zăganu, produsă în cadrul microberăriei Fabrica de Bere Bună.
Laurenţiu Bănescu a absolvit Facultatea de Contabilitate şi Informatică de Gestiune în cadrul Academiei de Studii Economice în 2001 şi, după absolvire, a lucrat vreme de zece ani pentru mai multe companii multinaţionale, printre care Coca-Cola, Red Bull, Henkel şi Tuborg.
„Ne-am identificat cu zăganul, o pasăre vânată până la dispariţie, atât datorită proximităţii de vârful Zăganu, unde se află microberăria, cât şi printr-o paralelă cu faptul că fabricile mici de bere din România au dispărut asemenea zăganului“, descriu Laurenţiu Bănescu şi Alexandru Geamănu alegerea numelui produsului creat prin start-up-ul lor, prin care au vândut primele beri marca Zăganu în 2013.
Cei doi au investit 250.000 de euro în aceasta şi au ajuns la break-even după un an de activitate.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro